Sunday, August 17, 2008

Τα καλύτερά μου Adagio (Εκπομπή 2η)


ADAGIO 2

1.LUDWIG VAN BEETHOVEN. Sonata No.14 in C sharp minor, “Moonlight”, op.27, No.2. 2nd movement. Adagio sostenuto
Wilhelm Kempff, piano. (Deutsche Grammophon 447 404-2)

2.FRANZ SCHUBERT. Adagio (Trio) for Piano, Violin and Violoncello in E flat major, D897. Christoph Eschenbach, piano. Rudolf Koeckert, violin. Josef Merz, violoncello. (Deutsche Grammophon 453 667-2).

3. MAX BRUCH. Violin Concerto No.1 in G minor. Adagio (II). Nigel Kennedy, violin. ENGLISH CHAMBER ORCHESTRA conducted by Jeffrey Tate. (EMI CDC 7 49663 2).

4. GOHANN SEBASTIAN BACH. Concerto for Violin, Strings and Continuo, in E major, BWV 1042. David Oistrach, violin and conductor of WIENER SYMPHONIKER. (Deutsche Grammophon 447 427-2).

5. WOLFGANG AMADEUS MOZART. Adagio for Violin and Orchestra. Takako Nishizaki, violin. CAPELLA ISTROPOLITANA. (Naxos 8.554569).

6. FRANZ BERWALD. Symphony No.4 in E flat major. Adagio (II). DANISH NATIONAL RADIO SYMPHONY ORCHESTRA directed by Thomas Dausgaard. (Chandos – Chan 9921).

7. JOAQUIN RODRIGO. Concierto de Aranjuez, for guitar and orchestra. Adagio (II). Pepe Romero, guitar. ACADEMY OF ST MARTINS IN THE FIELD. Sir Neville Mariner. (Phillips 438 016-2).

8. GEORG PHILIPP TELEMANN. Concerto in D major for Trumpet and Orchestra. Adagio (I). Maurice Andre, trumpet. Leslie Pearson, harpsichord. PHILARMONIA ORCHESTRA conducted by Ricardo Muti. (EMI Classics 7243 4 71681 2 3).

9. TOMASO GIOVANNI ALBINONI. Concerto Op.7, No.11 in C major for 2 Oboes. Adagio (II). Anthony Camden, Alison Alty, oboes. THE LONDON VIRTUOSI conducted by John Georgiadis. (Naxos 8.553035(.

10. WOLFGANG AMADEUS MOZART. Violin Concerto No.3 in G major, K216. Adagio (II). Leonidas Kavakos, solist. CAMERATA SALZBURG. (Sony Classical 82876842412).

11. JOSEPH HAYDN. Cello Concerto in D Hob.VIIb2. Adagio (II). Jacqueline du Pre, cello. LONDON SYMPHONY ORCHESTRA conducted by Sir John Barbirolli. (EMI Classics.Disc 3. 50999 5 04167 2 1).

12. JOHANN SEBASTIAN BACH. Concerto in C minor, BWV 1060 for oboe, violin, strings and basso continuo. Adagio (II). Christian Hommel, oboe. Lisa Stewart, violin. COLOGNE CHAMBER ORCHESTRA conducted by Helmut Muller-Bruhl. (Naxos 8.554602).

13. LUDWIG VAN BEETHOVEN. Concerto for Piano and Orchestra, no.5 in E flat major, “Emperor”. Adagio un poco moto (II). Maurizio Pollini, piano. BERLINER PHILARMONIKER conducted by Claudio Abbado. (Deutsche Grammophon 439 770-2)

14. GEORGES BIZET. L’Arlesienne – Suite No.1. Adagietto (III). SLOVAK PHILARMONIC ORCHESTRA directed by Anthony Bramall. (Naxos 8.550061).

8 Comments:

Blogger spy said...

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΦΙΛΕ ΧΡΗΣΤΟ!!!
ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ!!

3:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

Κύριε Μιχαηλίδη,

Είμαι παλιά σας ακροάτρια από τον καιρό που συνεργαζόσασταν με τον θεόφιλο στον ραδιοφωνικό σταθμό δίεση… (τι καλά που ξεκινούσα την μέρα μου) .Σας ακολούθησα και στον αντ1,-παρόλο που η ώρα δεν με βόλευε λόγω δουλειάς. Δυστυχώς στο 3ο, δεν είμαι τόσο πιστή… ακούω κάποια κλασσική μουσική αλλά όχι ΜΟΝΟ. Μου είναι λίγο βαρύ το πρόγραμμα. Και μου λείπει και το δικό σας ‘μπρίο’, οφείλω να ομολογήσω… είναι σαν να σας στέγνωσαν. Καταλαβαίνω το ποιοτικό… αλλά σαν να θυσιάστηκε το χιούμορ σας…το κέφι.

Λυπάμαι που δεν έχω μπλοκ δικό μου για να μπορώ να σας γράψω και γω επώνυμα – (έχω δει τι τραβήξατε τον τελευταίο χρόνο με την ανωνυμία!) θέλω καιρό να κάνω μια ‘παρατήρηση’ καθώς οχώρος σας εδώ έχει πολύ ενδιαφέρον και διάβαζα προςτα πίσω… είναι πολύ ωραίο να βλέπεις ότι γνωστοί δημοσιογράφοι έχουν την ευαισθησία της ποίησης και του ωραίου. Με λύπη μου βλέπω μια μεγάλη αλλαγή (να πω και αποχή?) στην γραφή σας εδώ. (εφημερίδες δεν παίρνω για να κρίνω – μόνο τυχαία στο διαδίκτυο) είναι λίγο σαν ναμην είστε πια εδώ. Συγχωρέστε μου την ‘αυθάδεια’ αλλά διάβασα κάποια ποιητικά σας κείμενα παλαιότερα και ήταν ευχάριστη έκπληξη! Μου είσασταν πάντα συμπαθής λόγω της αξιοπρέπειας σας αλλά η πιο ελευθερη γραφή σας ήταν αποκάλυψη. (εύχομαι να ισχύει το βιβλίο που αναφέρετε στο προηγούμενο ποστ! Βιβλία πάντα προλαβαίνω άμα αξίζουν!)

Ελπίζω να ξαναβρείτε το κέφι και την έμπνευση να μοιράζεστε λέξεις και συναισθήματα. Το χρειαζόμαστε όλοι. Να και τώρα που γράφω, σε αυτό το ποστ, δεν υπάρχει πουθενά ο άνθρωπος πίσω από την λίστα…

Σας εύχομαι ολόψυχα καλό καλοκαίρι με αγάπη και υγεία και ελπίζω να μην σας στεναχώρησα! Είναι το τελευταίο που ήθελα, γράφοντας σας.

Με πολλή εκτίμηση,
Έλλη Χατζή

4:40 PM  
Blogger Theogr ο κηπουρός said...

Λυπήθηκα πολύ όταν ξαφνικά και απρόσμενα πέρσι το καλοκαίρι σας σταμάτησαν την εκπομπή. Ήξερα ότι είχατε blog άλλα δεν αξιώθηκα μέχρι σήμερα να σας πω ένα ευχαριστώ για της ώρες που μου κρατήσατε παρέα. Έχετε επιστρέψει και κάνετε εκπομπή; Αν ναι θα ήθελα να μάθω που και πότε. Όσο για την πόρτα έχετε δίκιο. Οφείλουμε να σεβόμαστε τον χώρο που επισκεπτόμαστε. Δυστυχώς και εκεί η παιδία μας είναι ελλιπής. Καλή εβδομάδα.

7:02 PM  
Blogger christos michaelides said...

Αγαπημένη μου Ελλη.

Σ' ευχαριστω πολύ για το σχόλιό σου, την έγνοια σου για μένα, και τίς εύστοχες παρατηρήσεις σου.
Ειναι αλήθεια ότι η τελευταία χρονιά ηταν ζόρικη για μένα. Στέγνωσα, όπως λές. Και ηθελημένα, τραβηχτηκα πίσω σε πολλά.

Δεν σταμάτησα, όμως, ούτε στιγμή να γράφω. Δικα μου πράγματα, που σιγά-σιγά θα βρω ίσως τη δύναμη και τη λαχταρα να τα "αποδεσμεύσω".

theogr

Σ' ευχαριστω και σενα πολύ, για το ενδιαφέρον σου.

Από τον Ιανουάριο κάνω καθημερινή εκπομπή, 8-10 στο Τρίτο Πρόγαμμα της ΕΡΤ. Συχνότητες, 90,9 και 95,6. Ισως βρεθούμε εκεί.

Χρηστος

7:11 PM  
Blogger Meropi said...

Χρήστο μου,
η Έλλη Χατζή γράφει αυτά που σκέφτομαι κι εγώ και σου έχω εκφράσει και παλαιότερα.
Σε παρακολουθώ, όσο μπορώ στο Γ' Πρόγραμμα, αλλά θα ήμουν πιο ευχαριστημένη να βρεις το παλιό κέφι και χιούμορ σου στην εκπομπή. Ξέρω ότι είναι κάπου κρυμμένο και θα ξανακάνει την εμφάνιση του.
Περιμένω. Εν τω μεταξύ σε παρακολουθώ και στο ραδιόφωνο και στην Ελευθεροτυπία και στη Lifo πού και πού.

6:40 PM  
Blogger tou ouranou said...

Μουσική πανδαισία...

να τα ακούσουμε όλα μαζί ψυχούλα...

την καλησπέρα μου!

9:06 PM  
Blogger Aggelos Spyrou said...

Καλησπέρα!

Αν και γενικά τα adagio μου προκαλούν θλίψη,

υποσυνείδητη,

πλεγμένα με μια περίοδο δύσκολη, παλιά, που σπουδή και άκουσμα τα είχα κάνει ανακαλύπτοντας νέους κόσμους,

δεν παύουν να είναι εξαιρετικά.

Ίσως να ξεπερνούσα τη θλίψη αυτή αν τ' άκουγα σε ζωντανή εκτέλεση,

από μια ορχήστρα στημένη στην αμμουδιά, δίπλα στο κύμα,

ξυπόλυτος.

Ελπίζω να είσαι καλά. :)

3:40 PM  
Blogger Yannis Zabetakis said...

Γεια σου Χρήστο Ενωσίτη ORIGINAL
ΝΑΙ,είσαι original ακόμα!
και μην ανησυχείς!
δεν έχεις "στεγνώσει" το παραμικρό...
τα κείμενά σου στο από πίσω εξώφυλλο της Ε είναι πάντα...
όσο πρέπει καυστικά
όσο μας αρέσει ανθρώπινα
όσο θα θέλαμε χρηστο-μιχαϊλίδικα! ¨)

ελπίζω να μου επιτρέπεις το ...λογοπαίγνιο...

είμαι ...εκείνος ο ...τρελός που μπούκαρε στην Δίεση (όχι στον Δίεση!) μια μέρα και σου την έδωσε!

ελπίζω να είσαι καλά φίλε!
και κάποια στιγμή ...ελπίζω τόσο στο χρυσοπράσινο φύλλο όσο και στο ...ελλαδιστάν να μάθουμε τι εστί ασφάλεια ....τροφίμων...
αν και με τον φώλια υπουργό ...χλωμό το κόβω.

take care!
keep up the good work!

4:18 PM  

Post a Comment

<< Home