Monday, December 10, 2007

Η Πλάγια Απειλή

Το ελάχιστο μεγάλωσε
και με πνίγει.
Κοίτα έξω, τη θηλιά τ’ ουρανού
και θα καταλάβεις τι
εννοώ , τι
περιμένω από το άλλο λίγο
που, περισσευούμενο επέλεξα
τώρα πιά, το σοκάκι μου να φωτίσει.

Γιατί, όμως
αυτή η θηλιά τόσο, πλάγια απειλή;
πότε, και δεν την αντιλήφθηκα;
Αμβλύνοντας το περίσσευμα από τον φόβο
πόνο;
Μόνο νά’ βλεπες, εκεί όπου
καταμεσής τ’ ουρανού, ο βυθός
μ’ ό,τι μαζί μου ίπταται
και πετώντας, σέρνεται εκεί
στην πλάγια απειλή
που αλλάζει φορά σαν των βράχων
την αβεβαιότητα – ναι!
Εκεί, ψάρευα κάποτε
τις πιο όμορφες μέρες μου
σ’ απόμακρη αγκαλιά της Σερίφου
χωρις ενδιαφέρον επισκέψεων,
καμμία.
Εξ ου και η πολυτέλεια της
απέραντης, σχεδόν,
ουράνιας γαλήνης μου, ακατέργαστος
από αισθήματα σκοπού
και άλλα
τέτοια
οργανωμένα εγκλήματα
της μέσης (και βάλε)
Ηλικίας.


Και να, που ήδη
σκέφτομαι
δυσανασχετώ
πως θ’ αμπαλάρω το ποίημά μου
να το αναρτήσω
στ’ απόφωτο της πλάγιας
απειλής – Εκέι, ντέ!
Στο ελάχιστο, που μεγάλωσε
Και πιά, ποίημα δεν είναι ….

87 Comments:

Blogger Meropi said...

Καλέ μου Χρήστο,
μια θερμή καλησπέρα από μένα. Διακρίνω και αυτή τη φορά μια μελαγχολική διάθεση για τα χρόνια της ανεμελιάς που έφυγαν, καθώς και ένα φόβο για το παρόν και τα χρόνια που έρχονται. Εύχομαι αυτά τα αισθήματα να οφείλονται σε μια ποιητική διάθεση και μόνο.
Θα περνάω από το ιστολόγιο σου για να μαθαίνω νέα σου.Να σαι πάντα καλά

4:46 PM  
Blogger marianaonice said...

Δεν ξέρω αλλά η μελαγχολική διάθεση τείνει να κυριέψει όλους μας, με όσα βλέπουμε να συμβαίνουν γύρω μας χωρίς να έχουμε τη δυνατότητα να τ΄ αλλάξουμε.
Είναι όμως ευτυχής όποιος μπορεί τη μελαγχολική αυτή διάθεσή του να τη μετατρέψει σε ποιητικό λόγο που αγγίζει τις ψυχές μας...
Καλό σου βράδυ Χρήστο.

7:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

θηλιες...αλλες φανερες και αλλες οχι... ισως γιατι δεν θελουμε να τις βλεπουμε ... ισως γιατι βλεπουμε ηθηλημενα την θηλεια ενα ματσο τριανταφυλλα...
ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

8:27 PM  
Blogger Aggelos Spyrou said...

"Ελευθερία" η απάντηση. Ή μήπως "απελευθέρωση";

9:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

Που είσαι βρε Χρηστάκο μας? Μας έχεις λείψει. Τα πρωινά ξεκινάν δύσκολα πια, και κάτι τέτοιες μέρες που τίποτα δεν φαίνεται να πηγαίνει καλά, έχουμε ανάγκη την ένεση έμπνευσης και αισιοδοξίας σου. Περιμένω με αγωνία πότε θα ξαναμπεί η φωνή σου στην καθημερινότητα μου. Και μέχρι τότε να έχεις κατά νου, ότι δεν είσαι μόνος, ότι πολλοί στηριζόμαστε στα κλασσικά σου κομμάτια, οτι αναζητούμε την αισιοδοξία που ΚΟΥΒΑΛΑΣ μέσα σου και την ζεστή καλημέρα σου που έκανε τα δύσκολα να φαίνονται λίγο πιο μικρά. Να΄σαι καλά και να χαμογελάς!

12:13 PM  
Blogger genna said...

http://www.youtube.com/watch?v=xsFJS4I_05E&feature=related

να εδώ θα το ακουμπήσω ν' ακούγεται μαζί με τον ήχο της στα βότσαλα και μια καλημέρα από καρδιάς, μου λείπεις μάτια όμορφα...

12:18 PM  
Blogger spy said...

THN KAΛΗΣΠΕΡΑ ΜΟΥ!!

4:33 PM  
Blogger πρεσβυωψ said...

Ας μου επιτρέψει το alikaki να προσυπογράψω το σχόλιο της.

10:03 PM  
Anonymous Anonymous said...

Τo blog του απολυμένου από την ΓΣΕΕ Δημοσιογράφου για θέματα εργασίας και ότι άλλο κάτσει…

Ενημέρωσε Άτομα Που Επικοινωνείς Για Τo Blog http://apasxolisi.wordpress.com Χρησιμοποίησε Αυτό Το Blog Να Καταγγείλεις Η Να Ενημερωθείς Για Εργασιακά Θέματα Επικοινωνήστε μαζί μου με τα email:apasxolisi_blog@yahoo.gr Είναι Μια Ανοικτή Και Online Social Network Σελίδα Διαμαρτυρίας Και Αποκάλυψης Στη Κοινή Γνώμη .. Της Πρωτοφανούς Απόλυσής Μου!

1:43 AM  
Blogger Meropi said...

Καλημέρα και πάλι Χρήστο μου,
Όπως σου αναφέρω και πιο πάνω, περνάω συχνά από τον ιστολόγιο σου για να δω πώς περνάς και αν άφησες καινούργια ανάρτηση. Ελπίζω να είσαι καλά. Και αν βρίσκεσαι στην Κύπρο μας χαιρετίσματα!

12:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

Φοβάμαι ότι έχουμε αρχίσει να ανησηχούμε για σένα....Ελπίζουμαι να περνάς καλά και να ετοιμάζεσαι για μία νέα εκπομπή σε κάποιο κανάλι.
Με εκτίμηση
Αντώνης

7:55 AM  
Blogger ritsmas said...

Χρονια πολλά Χρήστο και για τις μέρες και για τη γιορτή σου. Με υγεια πάνω απ όλα και με ορίζοντες ανοικτούς
χαιρετω
ριτσα μασουρα

10:39 AM  
Blogger christos michaelides said...

Χρόνια πολλά και σε σένα Ρίτσα μου. Δεν ξέρω πως ονειρεύεσαι να περάσεις τις γιορτές, αλλά ακόμα κι άν ξεφαντώσεις, εύχομαι ναναι όμορφα και ήρεμα.

Φιλιά,
χρ.

1:22 AM  
Blogger spy said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΕ ΧΡΗΣΤΟ!!!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΣΥ Κ Η ΟΙΚΟΓΕΝΟΙΑ ΣΟΥ!!!
ΠΕΡΝΑ ΟΤΑΝ ΒΡΕΙΣ ΧΡΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ. ΜΟΛΙΣ ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΤΙ.

7:40 PM  
Blogger Aggelos Spyrou said...

Σου στέλνω τις καλύτερές μου ευχές για τις γιορτές, ανθρώπινες να είναι και ζεστές οι μέρες που θα έρθουν! :)

9:53 PM  
Blogger Agobooks said...

Τις καλύτερες ευχές μου για Χρόνια Πολλά με υγεία και Καλά Χριστούγεννα !!!

11:19 AM  
Blogger mania said...

Σεργιανίζω για ευχές και κάλαντα και σταμάτησα και στο σπίτι σου Χρήστο μου.
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ

12:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

Χρόνια Πολλά για τη γίορτή σου κύριε Χρήστο!!! Να είσαι γερός, χαρούμενος και τυχερός!

3:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

Χρόνια πολλά και καλή χρονιά και από εμένα Χρήστο (συγνώμη για τον ενικό αλλά 6 χρόνια που σε ακούω καθημερινά σε θεωρώ καλό φίλο).Μόλις σήμερα ανακάλυψα την σελίδα αυτή. Εύχομαι σύντομα να σε ακούσω πάλι. ΕΙΡΗΝΗ

6:17 PM  
Blogger YO!Reeka's said...

ποια είναι η πλάγια απειλή, δεν σε πιάνω

1:33 PM  
Blogger spy said...

ΣΥΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΦΙΛΕ ΧΡΗΣΤΟ
ΠΟΥ ΑΝΑΔΕΙΞΑΤΕ ΩΣ ΠΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΤΗΝ ΑΜΑΛΙΑ!!
ΜΠΡΑΒΟ!!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

5:31 PM  
Blogger genna said...

kalh xronia psuxoula, gluko kai trufero to 2008, me agaph kai ugeia.
Ola ta asxhma na glukanoun, opws toutos o hxos...

http://www.youtube.com/watch?v=fkmNqyUSrFw&feature=related

7:57 PM  
Blogger Nikos Dimou said...

Σήμερα έγραψα στο blog μου:

Στην στήλη του "Πρόσωπα και Προσωπεία" (Ελευθεροτυπία) ο Χρήστος Μιχαηλίδης διαλέγει κάθε χρόνο το "Πρόσωπο της Χρονιάς". Φέτος επέλεξε την Αμαλία Καλυβινού. Καλύτερη επιλογή δεν θα μπορύσε να υπάρξει.

Μπράβο Χρήστο!

Kαλή Χρονιά!

8:30 PM  
Blogger magsoulini said...

Ας έχουμε μια υπέροχη ανθρώπινη χρονιά, με υγεία, καλή διάθεση και καλή πρόθεση..

12:03 PM  
Blogger Αλεξάνδρα said...

Χρόνια καλά και πολλά γεμάτα έμπνευση, δημιουργικότητα, υγεία, αγάπη!

Πρέπει να λύνεις τις θηλιές πριν γίνουν γόρδιοι δεσμοί...

Καλή χρονιά

11:29 PM  
Blogger christos michaelides said...

Καλησπέρα. Χρόνια πολλά και καλά σε όλους και όλες.

Γράφω από Λευκωσία, όπου βρέθηκα επιστρέφοντας απευθείας από Νέα Υόρκη, για να παρουσιάσω μια τηλεοπτική συνέντευξη στη τηλεόραση του "Σίγμα" - ενός κυπριακού σταθμού.

Στην Ελλάδα πάτησα μόνο για να αλλάξω αεροπλάνο από Νέα Υόρκη για Λάρνακα.

Αλεξάνδρα, ευχαριστω για τις ευχές σου. Πολλές φορές δεν τις αντιλαμβάνεσαι κάν τις θηλιές - εκεί είναι το πρόβλημα, γλυκειά μου.

Magsoulini: Οι ευχές σου με αγγίζουν απόλυτα. "Υγεία, καλή διάθεση, καλή πρόθεση". Αν είχαμε τα δύο τελευταία, νομίζω πως θα ζουσαμε στην ευτυχέστερη χωρα του κόσμου.

Αγαπημένε μου συγκάτοικε στο Lifo, καθοδηγητή μου σε πολλά μου βήματα, Νίκο Δημου. Να είσαι πάντα καλά. Η επιλογή της Αμαλίας νομίζω πως μιλάει από μόνη της - άν και άν δείς τα μίζερα e-mails που έχω λάβει για αυτήν την επιλογή, για μία ακόμη φορά θα αισθανθείς όπως τότε που αναγκάστηκες να κλείσεις το doncat.

Χ, έγραψα στην "Ε" ένα κομμάτγι για τους αγωνες μπάσκετ NBA στην Αμερική, και 2-3 μου την έπεσαν λέγοντας ότι προωθώ, με το κομμάτι μου, τον αμερικάνικο ιμπεριαλισμό και σκοτώνω την αυθορμητικότητα και ανθρωπιά.

Παρεμπιπτόντως.
Σημερα, εδω στη Λευκωσία, είδα στη τηλε΄'οραση διαφημιστικό σπότ που δείχνει τον πρόεδρο Τάσσο Παπαδόπουλο να δεσμεύεται ότι η κυβέρνησή του θα προχωρήσει σε νομοθετική ρύθμιση για την δημιουργία 3 ιδιωτικών πανεπιστημίων στη Κύπρο ωστε, μαζί με το υπάρχον κρατικό πανεπιστήμιο, να γίνει η Κύπρος κέντρο προσέλκυσης φοιτητών από όλες τις γύρω γειτονικές χωρες. θα το επιτυχει αυτό η Κύπροςε, θα δείτε. Και εμείς θα μείνουμε με τις συγκεντρώσεις, φωνάζοντας όχι στη κατάργηση του ασύλου, και όζχι σε ιδιωτικά πανεπιστήμια. Ασχετο, αλλά μού'ρθε.

Υγ. (επί τουτου) Ας λείψει ο αντίλογος, Please. Τον έχω μάθει απέξω.

Αντωνη μου, μην ανησυχείς. Μια χαρά είμαι. Την Δευτερα 7 ιανουαρίου, αρχίζω νέα ραδιοφωνική περιπέτεια, κάθε πρωί, δευτερα με Παρασκευή, 8-10, στην παλιά, καλή, γνωριμή μου ωρα, στο Τρίτο Πρόγραμμα. Η εκπομπή θα εντάσσεται στα "Πρωινά του Τρίτου", και θα έχει τίτλο, Μάνος Σεμπάστιαν Φλόιντ. Ανάρτησα την είδηση πρίν από 2 περίπου εβδομάδες, αλλά μόνο για 5 λεπτά. Μόλις είδα ένα σχόλιο που με κατηγορούσε ότι γίνομαι και εγω πιά κρατικοδίαιτος, και ότι κάθε φορά που θα πληρώνει τη ΔΕΗ, θα βλαστημά την ώρα και τη στιγμή γφιατί θα νοιώθει πως πληρώνει και μένα, τό κατέβασα αμέσως.
Πηγα να μοιραστω μνια ευχάριστη, για μένα είδηση, με φίλους αγαπημένους, και πλάκωσε πάλι η μιζέρια. Σκεπτόμενος όμως τα λόγια του συγκεκεριμένου "Λε Μιζεράμπλ", καταλήγω στο συμπερασμα ότι άσχημα αισθάνομαι όταν, ε΄στω και έμμεσα, θα παίρνω λεφτα από ανθρωπους που εκτιμώ και αγαπώ. Από τους άλλους, ενδόμυχα χαίρομαι κιόλας που θα τους τα ... παίρνω.

(Αυτή ηταν η δική μου, μικρή, Πρωτοχρονιάτικη κακία)

Χρόναι πολλά και σε σένα Ρίτσα μου. Μερόπη, ευχαριστω που με επισκέπτεσαι τόσο συχνά. Νοιώθω ηδη σαν να σε ξέρω.

genna. Περπάτησα στα βότσαλα και μου άρεσε. Χρόνια πολλά.

Χρηστος

1:33 AM  
Blogger SOLON said...

Χρήστο Γειά. Λίγες ώρες μετά την αναχώρησή σου η θερμοκρασία έπεσε κατώ απο το μηδέν. Αν μη τι άλλο απο καιρό στάθηκες τυχερότατος. Τριάντα χρόνια τώρα όταν τολμώ να ψελίσω κάτι θετικό για τη θετή μου πατρίδα γίνομαι αδίστακτος ιμπεριαλιστής. Έχω μάθει να λογαριάζω τις γνώμες μόνο αυτών που σέβομαι. Can't wait για τις 7 Ιανουαρίου. Για την ώρα το live streaming του τριτου δεν λειτουργεί, ας ελπίσουμε πως μεχρι την Δευτέρα θα λειτουργήσει.
Απο τη ΝΥ με αγαπη. Στελιος.

5:09 AM  
Anonymous Anonymous said...

καλη χρονια και χρονια πολλα χρηστο μου . Μα πανω απο ολα εσωτερικη γαληνη...
Προλαβα και ειδα την αναρτηση της ειδησης για την καινουργια εκμπομπη και χαρηκα πολυ .Βεβαι απορησα γιατι χαθηκε μετα μα πηρα την απαντηση απο εσενα . . .Ειναι φορες που η μιζερια των ανθρωπων ειναι τοσο αποπνικτικη ... Τοσο στεναχωρη... Λες και ριχνει σταχτες σε οτι ομορφο παει να βγει να εκφραστει ...δακρυα ερχονται για να ξεπλυνουν τις σταχτες...
Βαγγελης

8:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

solon

Live streaming του Τρίτου?
ΧΑΧΑΧΑΧΑ
Το άλλο με τον τοτό το ξέρετε?
welcome to ERT...

9:04 PM  
Blogger christos michaelides said...

ΜΙΚΡΗ ΑΛΛΑΓΗ

Λόγω ξαφνικής ίωσης - απόκτημα, ίσως του ταξιδιού μου στην Αμερική, Στέλιο! - η καινούργια εκπομπή στο Τρίτο δεν θα αρχίσει τη ΔΕευτερα 7 Ιανουαρίου, αλλά την επόμενη Δευτερα, 14.

9:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

K.Mixailidi xronia [polla gia tin giorti sas,kali xronia me polli igeia eftixia,dimiourgikotita,empnefsi gia mas tous akroates sas.Xarika idiaitera gia tin ekpompi sas sto programma,perimeno anipomona na sas akouso na mas zestanete ta proina mas me tin glikia foni sas,ta antikeimenika sas sxolia kai to aparamillo ithos sas,sas eixa zitisei sto parelthon tin gnomi sas gia tin sxoli dimosiografias ANT1 opou kai dn pira apantisi.Katalava apo tin arnisi sas isos,ego diekopsa an exete na mou proteinete kati allo sas parakalo diafotiste me kai voithiste me.Na eiste panta kala mesa apo tin kardia mou gia na mas kanete na xamogelame me tin aisiodoxia sas kai tin pisti sas stin zoi,sas efxaristo,

11:44 PM  
Blogger SOLON said...

Περαστικά Χρήστο μας. Νοιώθω ενοχές αν σε ίωσε η πόλη μας. Βρήκα τρόπο να πιάσω τρίτο απο διαδίκτυο. Στου Δήμου γίνεται ενδοιαφέρουσα κουβέντα για επωνυμία ανωνυμία. Σε ανέφερα σαν παράδειγμα κόστους επωνυμίας προσώπων που έχουν δημόσιο λόγο.
Στέλιος

6:06 AM  
Blogger Meropi said...

Χρήστο μου καλημέρα,
στις 14-1-2007 θα είμαι εκεί στο Γ΄ πρόγραμμα, να σε ακούσω.
Όσον αφορά τα κακεντρεχή σχόλια, αναρωτιέμαι γιατί δεν ενεργοποιείς μετριασμό σχολίων, για να τα ελέγχεις, όπως βλέπω ότι κάνουν αρκετοί. Όπως πολύ σωστά αναφέρεις, το blog είναι το σπίτι μας και δεν είμαστε υποχρεωμένοι να τους δεχόμαστε όλους. Ρωτάμε πρώτα ή κοιτάμε από το ματάκι και μετά ανοίγουμε την πόρτα. Θα μου πεις γιατί δεν το έκανα εγώ στο δικό μου μπλογκ; Εγώ δεν είμαι επώνυμη και δεν έχω, προς το παρόν τουλάχιστον, προκαλέσει το φθόνο και τη ζήλια μίζερων, αδύνατων και δειλών ανθρώπων. Η δική σου επωνυμία και επιτυχία ενοχλεί.
Και πάλι την καλημέρα μου

9:45 AM  
Blogger Tonino said...

Η χαρά μου είναι μεγάλη που θα σας έχουμε πάλι κοντά μας κύριε Μιχαηλίδη. Ειλικρινά μεγάλη. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους και ανυπομονώ για τις 17 Γενάρη. Και σκασίλα μου για το νέο palmtop κινητό μου που δεν έχει ραδιόφωνο. Θα το βάλω στο συρτάρι και θα πάρω το παλιό μου που έχει .....χιχιχιχιχιχι...
Κατρινάκης Αντώνης

1:58 AM  
Blogger Spyros said...

http://www.athenssiblings.com/
καλησπέρα Χρήστο, απλά σου κάνω γνωστό ένα blog που έκανα πριν 7 μήνες.

11:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

Agapite Kirie Mihailidi,


Xronia polla kai gia tin giorti sas, na iste kala kai na pernate kala kai na exete pada ebnefsi..
Xarika poli otan ematha otan tha sas akoume pali sto radiofono, iste kati to diaforetiko. Na iste perifanos gia afto kai efxomai na exete pada foni kai vima giati eseis to aksizete na exete.
Pano apo ola efxomai na exete kali igia gia to 2008 giati inai to politimotero agatho gia na iparksoun olla ta alla.

Kali sas Arxi !

Kalimera kai Kalos sas Vrikame
Filika
Kelly

9:18 AM  
Blogger christos michaelides said...

meropi, αντωνη και vicky

ευχαριστω πολύ για τις ευχές και την προτροπή σας.

περιμένω πως και πως, αλλα και με τρακ που έχω χρόνια να νοιωσω, την πρωτη εκπομπή της ερχόμενης δευτερας.

θα σας περιμένω με γαωνια

φιλικά
χρηστος

12:18 AM  
Blogger Αλεξάνδρα said...

Μόλις έμαθα τα καλά νέα - την εκπομπή σας στο Τρίτο - απρόσμενο δώρο!

Θα περιμένω με μεγάλη χαρά την Δευτέρα, όπου επιτέλους θα ξανακούσω την φωνή της κοινής λογικής που αναβλύζει από την πηγή της αγάπης γι αυτό που κάνεις, με την επένδυση καλής μουσικής.

Να ξερες πόσο μου έλειψε η εκπομπή σου! Μακάρι να ήξερα ότι τα λεφτά μου πήγαιναν σε ανθρώπους σαν εσένα.

Να 'σαι καλά, πάντα με έμπνευση.
Καλό βράδυ

12:35 AM  
Blogger christos michaelides said...

αλεξάνδρα μου, πως να σε ευχαριστήσω παρά με το να προσπαθω να είμαι το ελάχιστο από αυτό που τόσο πλουσιοπάροχα μου αποδίδεις;

χαίρομαι ποπυ θα είσαι εκεί, τη δευτέρα.

χρ.

1:39 AM  
Anonymous Anonymous said...

Περιμένω με αγωνία να σε ξανακούσω στο κλασικό 8-10.... και επιτέλους αύριο που πληρώνω την ΔΕΗ θα χαίρομαι πραγματικά..
μας έλειψες..
καλη αρχή
την δευτέρα θα είμαστε όλοι εκεί.
Αντώνης

2:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

Καλησπέρα, τις ευχές και απο εμένα για καλή Χρονιά και για τη γιορτή σας, και σίγουρα θα είναι καλή αφού θα μπορώ πλάι να σας ακοώ τα πρωινά. Σας Ευχαριστώ
Ιωάννα

6:14 PM  
Blogger SOLON said...

@anonmous
Περιμένω με αγωνία να σε ξανακούσω στο κλασικό 8-10.... και επιτέλους αύριο που πληρώνω την ΔΕΗ θα χαίρομαι πραγματικά..
μας έλειψες..

σκεπτομαι διαφημηστικό trailer
"Κάθε πρωί στο Τρίτο ΜΑΝΟΣ ΣΕΜΠΑΣΤΙΑΝ ΦΛΟΥΝΤ με τον Χρήστο Μιχαηλίδη, για να χαίρεστε που πληρώνετε ΔΕΗ "

Break a leg mate, και το live stream δουλεύει καμπάνα.

6:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

Γιούπι!! Μιχαηλιδίτες και Μιχαηλιδίτισσες ενωθείτε! Τα εργασιακά ομιχλώδη πρωινά μας ξαναποκτούν ενδιαφέρον ! Χρήστο, Καλή Χρονιά και Καλή Αρχή ! Σιδεροκέφαλος!

10:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

κύριε Μιχαηλίδη δεν περίμενα μια τόσο αγοραία έκφραση από εσάς όσο εκείνη σε προηγούμενη απάντησή σας που γράψατε:

"άσχημα αισθάνομαι όταν, εστω και έμμεσα, θα παίρνω λεφτα από ανθρωπους που εκτιμώ και αγαπώ. Από τους άλλους, ενδόμυχα χαίρομαι κιόλας που θα τους τα ... παίρνω".

Αν και σας άκουγα συχνά δεν νομίζω πως θα το αποπειραθώ ξανά. Τέτοιο κατάμουτρο φτύσιμο σε όσους δεν συμφωνούν μαζί σας δεν σας τιμά ούτε εσάς ούτε τον κρατικό σταθμό με τον οποίο θα συνεργαστείτε.

κύριε Μιχαηλίδη από εκείνους που δεν σας ακούνε θα βγαίνει το ημερομίσθιό σας στο 3ο Πρόγραμμα όχι από το ολιγάριθμο κοινό σας.

Οι άνθρωποι που περιφρονείτε θα σας πληρώνουν αφού οι οπαδοί σας δεν θα έφταναν να καλύψουν από οικονομικής άποψης ούτε τα πρώτα 10 λεπτά της εκπομπής σας.

κύριε Μιχαήλίδη αντί να λέτε πως χαίρεστε να τους τα "παίρνετε" θυμίζοντας κρουπιέρη σε μπαρμπουτιέρα θα έπρεπε να τους πείσετε να σας ακούνε και να σας σέβονται, όχι να επιχαίρετε για την αδυναμία αντίδρασής τους. Είναι η πρώτη φορά στην κρατική ραδιοτηλεόραση που κάποιος παραγωγός εκφράζεται με τόσο χυδαίο τρόπο για τους φορολογούμενους που θα του πληρώνουν το ψωμί ή το παντεσπάνι του.

Ίσως ο μοναδικός επαγγελματίας του κλάδου σας που δικαιούται να εκφραστεί εν ονόματι των τηλεθεατών είναι ο χαρισματικός Λάκης Λαζόπουλος τον οποίο παρακολουθεί το 50-70% των ανθρώπων που την ώρα της εκπομπής του έχουν ανοικτό τον τηλεοπτικό τους δέκτη.

Εσείς σίγουρα όχι, ούτε άλλοι επαγγελματίες όπως εσείς που αρέσκεστε να αμοίβεστε πλουσιοπάροχα χωρίς να έχετε το κοινό που θα δικαιολογούσε την αμοιβή σας.
Αλήθεια πόσο θα τους "τα παίρνετε"; Ποια θα είναι η αμοιβή σας στο κρατικό ραδιόφωνο;

Σας παρακαλώ να ανακαλέστε για την φράση "ενδόμυχα χαίρομαι κιόλας που θα τους τα ... παίρνω".

Αποτελεί τεράστια πρόκληση για τον σκληρά φορολογούμενο λαό που ενδέχεται να μην χαίρεται που θα του τα παίρνετε.

11:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

Κύριε Παπαδόπουλε το χιούμορ σας χτυπάει κόκκινο... Χρήστο μη μασάς και ταξίδευε μας. Καλή αρχή!

10:56 AM  
Anonymous Anonymous said...

marie papadopoule... κάνε μας την χάρη...

2:07 PM  
Blogger christos michaelides said...

Κύριε παπαδόπουλε.

Ολο σας το σχόλιο βασίζεται στην αυθαίρετη, εκ μέρους σας, υπόθεση, ότι εγω, με το δικό μου σχόλιο, υπονοώ πως "με λυπεί να τα ... παίρνω από όσους συμφωνούν μαζί μου, ενω θα χαίρομαι να τα παίρνω με όσους δεν συμφωνούν".

Η αναφορά μου ηταν σαφής. Μιλούσα για συγκεκεριμένο άτομο (ή και άτομα, άν θέλετε) που εκτοξεύουν χυδαιες εκφράσεις, που βγάζουν προσωπικές κακίες και μιζέρια, είναι αγενείς και προσβλητικοί.

Αλλοίμονο, κύριε, εάν απέκλεια και, κυρίως, τόσο μνησίκακα όπως υπανίσσεστε, "απέκλεια" όσους διαφωνούν μαζί μου, η ακόμα και όσους, κρίνοντάς με από τη δουλειά μου,απλώς δεν με γουστάρουν. Δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος, κύριε, και έχω μια αρκετά μακρά πορέια στον χώρο, κάθε βήμα της στο φως, ανοικτά και καθαρό, που μπορεί ο καθένας να κρίνει.

Σαφέστατα, και απορώ πως εσείς το παρερμηνεύσταε, και μάλιστα με τόση κακία, τό σχόλιό μου αφορούσε εκείνους που γενικά, θέλουν να κάνουν φασαρία. Που μπαίνουν, ας πουμε, σε ένα μαγαζί που πουλάει ντομάτες, σου ζήτάνε αγγούρια, τους λές δέν έεχω, και σε βρίζουν. Ε, τέτοιους δεν γουστάρω να έχω πελάτες. Και, όσο και άν γλκυκά γλυστρα στο στόμμα πολλών η καραμέλλα "εγω σε πληρώνω τώρα", θυέλω να σας πω απλά ότι, όπως και στον ιδιωτικό τομέα, έτσι και τώρα στην έκτακτη, όχι μόνιμη, και με ιδιωτικό συμφωνητικό, συνεργασία μου με την δημόσια ραδιοφωνία (την οποία και εγώ πληρώνω, κυριε)υπόλογος είμαι στον κάθε ακροατή που έχει ήθος και Παιδεία (με την πλατιά έννοια), και όχι σε όποιον προσβάλλει την αισθητική και αξιοπρέπειά μου.

Τέλος, δεν καταλαβαίνω αυτην την μόνιμη επωδό περί "πλουσιοπάροχα αμοιβομένων", η οποία εκφέρεται ωσάν να είναι έγκλημα ένας άνθρωπος, να αμοιβεται αναλόγως της ποιότητας τηβς εργασίας που παρέχει, καθώς και τής όποιας απήχησής της στην "αγορά". Δεν μιλάω για τον εαυτό μου - αυτόν, θα τον κρίνει η ίδια η αγορά, που δέν είναι κάτι απρόσωπο. Εχετε τον λόγο μου κύριε, πως σ' αυτήν την δουειά, όπου εκτίθεσαι κάθε μερα, δεν αρκεί να έχεις τον θεό μπάρμπα, που εγω δεν τον έχω. Ο πιο ιθσχυρός ... μπάρμπας είναι ο κόσμος. Εαν εκείνος σε απορρίψει, καμμία δύναμη δεν μπορεί να συνεχίσει να σε συντηρεί. Οπως και να έχει, όμως, κάθε φορά που προσκρούω στη μιζέρια του "εσύ είσαι πλουσιοπάροχα αμειβόμενος" θυμάμαι αυτό που μου έλεγε κάποτε ένας Ελληνας φίλος καθηγητής στην Αγγλία, ότι όταν ένας Εγγλέζος δει κάποιον να οδηγάει ένα ωραίο, ακριβό αυτοκίνητο, θα πεί "θα εργαστω και εγω σκληρά να αποκτήσω ένα τέτοιο", ενω ο Ελληνας θα αποκριθεί "βρε, το ταδε, να δούμε τι λαμόγιο είναι, και πόσους γνωστούς έχει". Επιτέλους, ας ξεκολλήσοπυμε λίγο από αυτήγν την αρρωστημένη, ελλκηνική μας μιζέρια, κύριε Παπαδόπουλε.

6:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kalimera sas,


Sas akoume pali, ti oraia !

Kali arxi me dinami sas efxomai !


Giati na iparxei tetoia kakia ston kosmo ? Padou tin sinadas..


Filika
Kelly

8:52 AM  
Blogger genna said...

όλα τα όμορφα εύχομαι... καλημέρες!!!!!!!!

9:35 AM  
Anonymous Anonymous said...

Αγαπητέ κύριε Χρήστο,

περίμενα την σημερινή Δευτέρα με απίστευτη λαχτάρα και αγωνία...και όταν στις 8 αναγνώρισα την γνώριμη φωνή ένοιωσα ανακούφιση σαν να είχε τελειώσει ένας απαίσιος εφιάλτης.
Καλώς ήρθατε πάλι στην ζωή μου, σας ευχαριστώ πολύ για την
καλή καλημέρα σας.

Effie.-

12:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

Κύριε Μιχαηλίδη,

Θα ήθελα να σας ευχηθώ κάθε επιτυχία στη νέα εκπομπή (και να εκφράσω την ικανοποίησή μου που επανήλθατε στην πρωινή ζώνη κι έτσι μπορώ πάλι να σας ακούω στο αυτοκίνητο πηγαίνοντας στη δουλειά)!!!

Θανάσης

12:59 PM  
Blogger Meropi said...

Χρήστο μου,
Καλώς μας ήρθες πίσω. Σ’ άκουγα σήμερα στο αυτοκίνητο, καθώς πήγαινα στη δουλειά και χαιρόμουνα γιατί άκουγα μια παλιά γνώριμη φωνή που λέει τα πράγματα με το όνομα τους. Χωρίς υπερβολές και κιτρινισμό, αλλά και χωρίς να της λείπει το χιούμορ (της φωνής εννοώ).
Αγαπητέ κ. @ Παπαδόπουλε,
Το σχόλιο σας έχω την εντύπωση ότι το γράψατε παρορμητικά, χωρίς να σκεφτείτε ψύχραιμα το νόημα προηγούμενου σχολίου του Χρήστου Μιχαηλίδη. Είναι φανερό ότι εννοούσε τους υβριστές και όχι οποιοδήποτε δεν συμφωνεί μαζί του. Και μπορεί να μην είναι «χαρισματικός» ο κ. Μιχαηλίδης με την έννοια που έχετε στο μυαλό σας (π.χ. του Λαζόπουλου που τώρα τελευταία η χαρισματικότητα του επικεντρώνεται στο «μακάκα»), αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι δημοσιογράφος κύρους. Εξάλλου η λέξη «χαρισματικός» στο μυαλό μου εμένα τουλάχιστον παραπέμπει σε «παραπλάνηση».
Χρήστο μου με συγχωρείς για την παρέμβαση. Ξέρω ότι δεν έχεις καμιά ανάγκη υπεράσπισης, αλλά δεν μπορώ να σιωπήσω.
Την καλημέρα μου

2:53 PM  
Blogger SOLON said...

Σ'έγραψα Χρήστο μου, και σ'άκουσα το πρωί. Εύγε. Απο μεθαύριο θα σ'ακούω ιν ρίαλ ταιμ.

4:12 PM  
Blogger Aggelos Spyrou said...

Κάποια νοήματα είναι σαφέστατα μα χάνουν την αξία τους αν τα αναλύσουμε πολύ ώστε να πείσουμε κάποιον που δεν καταλαβαίνει.

Αυτός που δεν καταλαβαίνει, όσα κομμάτια κι αν του κάνουμε τη σκέψη, πάλι μπερδεμένος θα είναι.

Εύχομαι να ξαναταξιδέψεις καλά στη νέα εκπομπή, στους νέους σου προορισμούς και να περνάς ακόμα καλύτερα στη ζωή σου. :)

12:08 AM  
Blogger Μηθυμναίος said...

Σας άκουσα χτες στη νέα σας αρχή στο Τρίτο. Σα να ξανάρθε η Άνοιξη στο ραδιόφωνο. Μας κάνατε έλλειψη.
Η Καλή αρχή έγινε, σας εύχομαι από καρδιάς και καλή Συνέχεια.

9:46 AM  
Anonymous Anonymous said...

Εδώ κάποιοι δεν είναι και πολύ ευχαριστημένοι και σας κάνουν κριτική. Μάλλον δεν νομίζουν πως ξαναήλθε η Ανοιξη.

10:36 AM  
Anonymous Anonymous said...

..διάβασα τα σχόλια στους πρωινουςτουτρίτου... υπάρχει μια μεγάλη πρόκληση λοιπόν κ. Μιχαηλίδη.. όπως μάθατε αρκετούς από τους ακροατες του χατζηγιάννηςστοτετράγωνο-διεση και του ΑΝΤ1 να εκτιμούν την κλασσική μουσική να μάθετε και αυτούς του τρίτου να αντέχουν να ακούν από τον παρουσιαστή τι μέρα είναι και τι καιρό κάνει έξω (!!!!). εγώ, εάν και το τρίτο όπως και το blog των ακροατών του μου μυρίζουν έντονα ναφθαλίνη, θα σας ακούω κάθε μέρα.. αντέχοντας παραπάνω κλασσική από αυτή που αντέχω, μόνο και μόνο για να ακούω από εσάς τι καιρό κάνει και τι μέρα είναι!!!

5:43 PM  
Blogger christos michaelides said...

Πράγματι υπάρχουν αντιδράσεις - τις σέβομαι - με την καινούργια εκπομπή στο Τρίτο. Ειναι μια καινούργια πρόκληση για μένα. Ηδη, με βαραίνει η Ιστορία του Τρίτου, αλλά και δυό ξενύχτια "άγρια", προετοιμάζοντας ακόμα και τις ανάσες μου. Μια δουλειά που, μετα από χρόνια, με αναγκάζει να ξοδεύω ωρες διαβάζοντας, ακούγοντας και ψάχνοντας, δεν μπορεί να μή με ενθουσιάζει. Εστω και εάν μερικά από τα σχόλια που έχω εισπράξει, πολύ άδικα ηχούν στ' αυτιά μου. Ελπίζω να διατηρήσω τη δύναμη να εντείνω τη προσπάθειά μου και να βγεί σύντομα στον αέρα, όχι αναγκαστικά αυτό που θέλει ο κόσμος (ποτέ δεν στόχευσα εκεί), αλλά αυτό που ελέυθερα θα εκρέει απ' ό,τι καλό, έστω και λίγο, μπορεί να έχω μέσα μου.

ΥΓ: Ολοι εμείς που μάθαμε να ακούμε Τρίτο από την εποχή του Χατζιδάκι, άν κάτι μάς μαγνητισε σ' αυτό, ήταν νομίζω αυτή η "απέραντη ελευθερία", έξω και μακρυά από νόρμες και τύπους, που κατάφερε ο Μάνος να βγάλει από κάθε συνεργάτη του. Θυμάστε πόσες αντιδράσεις γευτηκε τότε η Λιλιπούπολη; (Χωρίς ούτε στιγμή, να υπαινίσσομαι ότι η αφεντιά μου έχει πλησιάσει καν τόση δημιουργική ομορφιά).

Ευχαριστω όσους μου μαλακώνουν λίγο τους φόβους των πρώτων ημερών.

Χρηστος

11:13 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ο ιορδάνης αν θέλει να του λένε τι μέρα είναι και τι καιρό έχει, να συντονιστεί σε άλλο σταθμό, όχι πάντως στο Τρίτο.

κ. Μιχαηλίδη δε θέλω να είμαι αρνητικός αλλά πιστεύω ότι πρέπει να μιλάτε λιγότερο (ή καθόλου) περί ανέμων και υδάτων και περισσότερο για τη μουσική, από τη στιγμή που οι ακροατές θελουν να ακούσουν μουσική και όχι γενικά σχόλια. Τώρα, το βλέπω δύσκολο να φέρετε ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ τους ακροατές του Τρίτου. Μάλλον εσείς πρέπει να προσεγγίσετε το ακροατήριο. Το τρόπο θα πρέπει να το βρείτε εσείς.
Ιδού η πρόκληση...

9:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ανέβασατε άλλη μια φορά τον πήχη της καθημερινής μας ακρόασης.Μας ανοίξατε άλλον έναν δρόμο..στη μουσική και οχι μόνο.Συνεχίστε έτσι...

Κωνσταντίνα

9:32 AM  
Anonymous Anonymous said...

Καλημέρα

Επιτρέψτε μου μια κριτική (που ελπίζω να θεωρήσετε εποικοδομητική). Κατ’ αρχας να σας πω πως δεν είμαι στα 80, καθηλωμένος σε καμμιά αναπηρική καρέκλα ακούγοντας 3ο από ραδιόφωνο με λυχνίες. Ακούω τα τελευταία 20 χρόνια σχεδόν, αποκλειστικά τρίτο από επιλογή. Επίσης έχω τηλεόραση μια μεγάλη 40”, αλλά δεν παρακολουθώ τα παράθυρα των ειδήσεων ούτε ποδόσφαιρο. Έχω δορυφορικό δέκτη, 24 Mbps σύνδεση στο Internet και ένα μικρό δίκτυο σπίτι μου. Επίσης διαβάζω δύο εφημερίδες την ημέρα. Μέχρι πρότινος η μια από τις δύο ήταν η Ελευθεροτυπία, αλλά μετά την επιστολή του μικρού Αλέξανδρου την έκοψα (btw, την διάβαζα από όταν ήμουν στην 6η Δημοτικού, δηλ. απ’ όταν βγήκε).

Νομίζω πως πρέπει να αφήσετε τον Χατζιδάκι και το «καλό» που έχετε μέσα σας στην ησυχία τους. Ακούστε καμμιά εκπομπή κλασικού ραδιόφωνου από το Internet και θα καταλάβετε γιατί τόσες αντιδράσεις. Το κοινό που απευθήνεστε δεν είναι το ίδιο με του ΑΝΤ1. Αν προσανατολίσετε την εκπομπή σας σε τέτοιο κοινό, τέτοιο κοινό θα έχετε και θα είναι χαρούμενο με τα ποδοσφαιρικά και τον καιρό και τις ενημερώσεις για τα νέα τις ημέρας. Αυτοί που άκουγαν μέχρι τώρα 3ο το πρωΐ, απλά δεν θα ακούνε (ή θα ακούμε το BBC ή το Radio Bavaria ή κανένα CD).

Το κοινό που σας ακούει είναι προσανατολισμένο στο concept “Western European Music”. Αυτή είναι η νόρμα που αγαπά και όχι η ανυπαρξία κάθε νόρμας. Όπως καταλαβαίνετε ένα τέτοιο κοινό δεν περιμένει από εσάς να του γνωρίσετε τον κόσμο της κλασικής μουσικής. Οπότε συναισθηματισμοί για την «μαγεία της μουσικής» και την «μουσική που μας ταξιδεύει», επί παραδέιγματι, ακούγονται εντελώς κοινότοπα.

Αντίθετα ακούγονται πολύ καλά οι μουσικές πληροφορίες που μας δίνετε.

Αυτά είχα να σας πως για το πνεύμα. Τώρα για το content, δηλ. το ότι θέλετε τα κάνετε εκπομπή λόγου αν και δεν μου αρέσει, τι να σας πω…εσείς είστε ο παραγωγός.

Επίσης καλός ο Χατζιδάκις αλλά δεν είναι ούτε Motzart, ούτε Βιβάλντι ούτε Βέρντι. Πρόκειται για έναν ελάσσονα συνθέτη Κλασικής Μουσικής. Κάνω λάθος;

Σας τα γράφω όλα αυτά γιατί δεν βρίσκω ως επι το πλείστον τις επιλογές σας κακές (αν και μας πρήξατε λίγο με τον "τουρκο μοτσαρτ " :-) και γιατί με πείσατε πως «εμφορείστε από το καλό» :-)))

Συγνώμη προκαταβολικά αν σας στενοχώρησα.

10:14 AM  
Anonymous Anonymous said...

"Ανέβασατε άλλη μια φορά τον πήχη της καθημερινής μας ακρόασης."

Μήπως είσασταν και κουφή και βρήκατε την ακοή σας, κ. Κωνσταντίνα? Μήπως έγινε το θαύμα?

Χα, χα, χα!

Αα, τώρα κατάλαβα! Είστε ακροατής του ΑΝΤ1 ή του #. Αν είναι έτσι, τότε αλλάζει το πράμα...

10:15 AM  
Anonymous Anonymous said...

Kύριε Mανώλη, σκίζετε θαρρείτε με το γάντι, μέχρι προ τίνος πίστευα οτι η μουσική εξυψώνει τους ανθρώπους, αλλά τούτο συμβαίνει σε ανθρώπους που σέβονται ακόμα κι ένα μυρμήγκι.
Eκτός από την δική σας ελιτίστκη, κατ’ εμέ “φασιστική”, τοποθέτηση υπάρχουν άνθρωποι σαν κι εσάς που επιθυμούν ν’ ακούνε Tρίτο και μέσα στα κλασσικά τους ακούσματα να “ανέχονται” και τον κατά τη γνώμη σας ελάσσονα συνθέτη κλασσικής μουσικής Xατζιδάκι.
«Το κοινό που σας ακούει είναι προσανατολισμένο στο concept “Western European Music”»
από πότε κύριε εσείς αντιπροσωπεύεται το κοινό του Tρίτου και μιλάτε εξ ονόματος του, και γιατί αφού έχετε τη δυνατότητα ν’ ακούτε BBC δεν το πράττετε... παρά εξφενδονίζετε ειρωνείες του τύπου μας “πρήξατε”.

Σκεφτείτε να μην είχατε και καλή πρόθεση τι άλλο θα γράφατε... επιτέλους μάθετε να σέβεστε και να μη θεωρείται τούτο το σταθμό κτήμα σας, δώστε χρόνο...

Για τον κύριο ανώνυμο που ειρωνεύετε την Kωνσταντίνα δεν θα επιθυμούσα ούτε σκουπιδάκι να ήμουν στα χέρια του...


Kύριε Mηχαηλίδη αφήστε τον εαυτό σας ελεύθερο να εκφραστεί σ’ αυτή τη “νέα” πρόκληση για σας, ο χρόνος είναι ο καλύτερος σύμβουλος, σας εύχομαι τα καλύτερα.

Mαρίνα

3:51 PM  
Blogger Unknown said...

Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω αυτά τα απίστευτα σχόλια από πολλούς.
Αν σε κάποιον δεν αρέσει ο κ. Μιχαηλίδης απλά αλλάζει σταθμό για 2 ώρες και μετά επιστρέφει..
Κάθε άνθρωπος έχει δικό του στυλ ανεξάρτητα από τον σταθμό στον οποίο φιλοξενείται..
Καλή αρχή σήμερα σας άκουσα ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ.
Να μιλάτε πιο πολύ...

4:08 PM  
Blogger Aggelos Spyrou said...

Πολύ ανωνυμία πλανάται. Ο πιστός ακροατής και καλοπροαίρετος κριτής μόνο ανώνυμος δεν πρέπει να είναι, παρά επώνυμος φορέας δημιουργικών προτάσεων.

"Μίλα", "Μη μιλάς", "Μίλα λίγο", "Μίλα πολύ", "Μίλα για τον καιρό", "Μίλα για τη μουσική"...

Προστακτικές, σημείο των καιρών και του κομπλεξισμού μας.

Ίσως παντού να υπάρχει ένας αόρατος, τεχνητός "φόβος", ίσως κάποιοι να νιώθουν μια "πλάγια απειλή", για να είμαι και σχετικός με το σημείο που σχολιάζω.

Αύριο θα προστάξω το Θεό να με σώσει.

5:10 PM  
Blogger Αλεξάνδρα said...

Δεν ήξερα ότι πρέπει για να ακούσει κάποιος Τρίτο να έχει κάνει ανώτερες σπουδές στην μουσική.

Ούτε που μπορούσα να φανταστώ πως είναι κακό που χαίρομαι με τις λεκτικές πινελιές του Χρήστου που ξέρει να λέει τα πράγματα με το όνομά τους και να τα επενδύει με την μουσική που αγαπώ.

Θυμώνω που κάποιοι με την ανάγκη τους να κριτικάρουν τα πάντα γύρω τους, εκτός βεβαίως των εαυτών τους, αποτρέπουν και στεναχωρούν ανθρώπους που με κέφι και αγάπη κάνουν την δουλειά τους.

Μπήκα στο blog για να αφήσω ένα σχόλιο χαράς που ξανάκουσα την φωνή του Χρήστου και τις μουσικές επιλογές του, μα μελαγχόλησα.

Χρήστο
Καλή δύναμη εύχομαι
και γερό στομάχι.

5:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

Κυρία Μαρίνα

«Φασιστική», φασιστική, whatever you like. After all, what is in a name?

Κανείς δεν σας στέρησε τον Χατζιδάκι. Άλλωστε δεν νομίζω να λείπει από το ελληνικό ραδιόφωνο, συμφωνείτε;

Δεν μιλάω εξ΄ονόματος κανενός, απλώς κάνω ένα educated guess, δεν ήταν προφανές;

Το πρήξατε δεν ήταν ειρωνεία. Ήταν αστεϊσμός και μάλιστα για να μην παρεξηγηθεί υπήρξε στο τέλος και ένα smiley. Αν παρόλα αυτά δεν το καταλάβατε, λυπάμαι αλλά δεν φταίω εγώ.

Το γιατί ακούω τρίτο δεν νομίζω πως σας αφορά. Άλλωστε αν όλοι που ακούν τρίτο το γύριζαν στο BBC δεν νομίζω πως θα άρεσε σε κανέναν.

Το δόσιμο του χρόνου είναι δεδομένο. Η κριτική επίσης.

Νομίζω πως η καλή μου πρόθεση είναι πασιφανής. Άλλωστε από τις αρνητικές κριτικές θα κερδίσει ο κ. Μιχαηλίδης και όχι από τα λιβανιστήρια.

Το από ποιους δέχομαι μαθήματα είναι δικό μου θέμα. Από εσάς πάντως δεν δέχομαι

7:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

Κυριε Μιχαηλίδη,
Χαίρομαι πραγματικά που θα έχουμε ξανά την ευκαιρία να σας ακούμε. Ακόμη και στα θέματα που δε συμφωνούσα μαζί σας τα σχόλιά σας οι διαφωνίες σας με τους άκροατές με έκαναν να λέω ότι να κάποια "φωνή" με άποψη που αξίζει να διαφωνείς ή ακόμη και να τσακώνεσαι μαζί της. Και ξέρετε μου είχε λείψει αυτό όσο καιρό λείπατε. Είμαι και εγώ "κρατικοδίαιτος" τα δύο τελευταία χρόνια ( διδάσκω στα ΤΕΙ). Αφήστε τους να λένε κάποιοι από εμάς προσφέρουν και αξίζουν ταχρήματα που παίρνουν. Πραγματικά χαίρομαι που τώρα πια θα υπάρχει ένας λόγος να πληρώνω την συνεισφορά μου στην ΕΡΤ στο λογαριασμό της ΔΕΗ. (μέχρι τώρα το θεωρούσα κερατιάτικο μιας και δεν έχουμε τηλεόραση στο σπίτι).
Δεν συνηθίζω να επικοινωνώ με τα μέσα ενημέρωσης όμως να ξέρετε
ότι από αύριο Πέμπτη και όποιο πρωινό μου δίνεται η ευκαιρία θα είμαι εκεί έξω (τουλάχιστον το αυτί μου).
Με εκτίμηση
Ι.Φ.

8:11 PM  
Anonymous Anonymous said...

Χρήστο μας, ξαναγύρισες στα ερτζιανά και χαίρομαι ιδιαίτερα γι' αυτό, αν και προλαβαίνω να σε ακούω μόλις μέχρι τις 8.15. Αρκεί όμως για να ξεκινήσει όμορφα η μέρα μου.
Δεν ακούω κλασική μουσική, από σένα άκουσα πρώτη φορά και από τις εκπομπές σου είναι και τα μοναδικά μου κλασικά ακούσματα (σε ακούω και σε παρακολουθώ ήδη από την εποχή του "Καθρέφτη" και από το λίγο που έχω ακούσει στην καινούρια σου εκπομπή, νομίζω πως επέστρεψες σ' αυτό το στυλ, που, εμένα τουλάχιστον, μου είχε λείψει πολύ...).
Το προηγούμενο post σου, όπου αναφερόσουν στην εκπομπή σου στο Τρίτο το πρόλαβα και έμεινα με την απορία γιατί εξαφανίστηκε. Νόμιζα, μάλιστα, ότι το είχα δει στον ύπνο μου... Μετά κατάλαβα όμως. Και κατάλαβα πολλά...
Εύχομαι ό,τι το καλύτερο, για την εκπομπή και για τη ζωή σου. Δεν χρειάζεσαι προτροπές από εμάς όλους, γιατί μέχρι τώρα έχεις αποδείξει ότι κάνεις αυτό που ΕΣΥ θεωρείς σωστό.
Καλή συνέχεια και καλή δύναμη.
Έλενα

10:16 PM  
Blogger SOLON said...

I don't know the key to success, but the key to failure is trying to please everybody.
Bill Cosby

8:29 AM  
Anonymous Anonymous said...

Solon
έχετε απόλυτο δίκιο! Το θέμα είναι πως πρέπει να αποφασίσεις με ποιούς θα πας και ποιούς θα αφήσεις.

2:31 PM  
Blogger Meropi said...

Ρε παιδιά, για σιγά, μην τα "πάρω στο κρανίο" (που λέει και ο γιος μου) και είμαι μεσήλικη και δεν κάνει. Ποιός όρισε ότι στο Τρίτο Πρόγραμμα δεν πρέπει να ακούγεται "λόγος", αλλά μόνο μουσική και μάλιστα μουσική μόνο περασμένων αιώνων και όχι και σύγχρονη;;
Όσοι θέλουν να ακούνε μόνο τέτοια μουσική σεβαστή η επιθυμία τους. Ας το πάρουν απόφαση όμως ότι 8-10 τα πρωινά θα ακούγεται στο Γ΄ Πρόγραμμα και "λόγος" και μάλιστα λόγος μεστός και ζεστός για μας τους υπόλοιπους. Αυτή την ώρα ας ακούνε τη μουσική τους από CD. Εγώ πώς δεν παραπονέθηκα τόσο καιρό ότι στο Γ΄ Πρόγραμμα έχει μόνο μουσική περασμένων αιώνων;;
Χρήστο μου καλό απόγευμα, να είσαι ο εαυτός σου. Γι' αυτό άλλωστε μας αρέσεις και γι αυτό σε προσέλαβαν.

3:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

Αν αντιλαμβάνεστε την κλασική μουσική ως μουσική περασμένων αιώνων δεν φαίνετε παράλογο το ότι βρίσκετε ζεστό και μεστό το λόγο του καλού σας Χρήστου. Σε μένα φαίνεται ως άθυρμα.

5:35 PM  
Blogger Meropi said...

--@ Αγαπητέ Γιάννη
Για να μην παρεξηγηθώ μου αρέσει η κλασσική μουσική, αλλά όχι όλες τις ώρες. Έχει και αυτή την ώρα της. Και αν την ονομάζω μουσική περασμένων αιώνων δεν είναι για να την υποτιμήσω, αλλά για να την αντιδιαστείλω από τη σύγχρονη, την οποία φαίνεται να την αποκλείουν σχεδόν εντελώς από το Γ Πρόγραμμα, σαν να μην πρόκειται για μουσική.
Άθυρμα, δηλαδή παιχνίδι βρίσκετε το λόγο του Χρήστου;;; Αν και δεν καταλαβαίνω πού το πάτε, εντούτοις είναι δικαίωμα σας. Κλείστε το κουμπί 8-10 π.μ. και αφήστε εμάς να ακούσουμε τα "παιχνίδια". Ξανανοίξτε το μετά τις 10 πμ.
Χρήστο με συγχωρείς....

5:49 PM  
Anonymous Anonymous said...

Κανετε λάθος. Αρκετή σύγχρονη μουσική παίζετε από το Τρίτο.

Αθυρμα δεν σημαίνει (μόνο) παιγνιδι

6:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

παιζεται

2:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

διαβάζω σε αυτό το blog.. διαβάζω και στο άλλο του τρίτου.. και μου ρθε ένας στίχος καζαντζιδικός (πωπώ.. τι είπα τώρα?? καζαντζίδης.. θα βγάλουν σπυριά οιπρωινοιτουτρίτου ομαδικώς!) "στα ξένα είμαι έλληνας και στην ελλάδα ξένος".. στον ΑΝΤ1 και στον δίεση έπεφτες βαρύς.. στο 3ο πέφτεις ελαφρύς.. το μυαλό μας και μια λίρα!! Καλό Σαββατοκύριακο!

1:12 PM  
Blogger mania said...

Χρήστο καλησπέρα,
δεν θα το πιστέψεις. Αυτόν τον καιρό ακούω για ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ Γ' Πρόγραμμα. Μπορεί το πρόγραμμα αυτό να έχασε μερικούς σοβαροφανείς, αλλά είναι σίγουρο ότι κέρδισε άλλους (μη σοβαροφανείς).

5:35 PM  
Blogger greendim said...

Κύριε Μιχαηλίδη θερμά σας χαιρετώ!
Η αφορμή που σας γράφω είναι για να σας εκφράσω τον ενθουσιασμό μου για την "προσθήκη" σας στο Γ' Πρόγραμμα του οποίου τις εκπομπές ακούω με περισσή σπουδή. Σας παρακολουθώ χρόνια τώρα, και θυμάμαι ακόμα τις πρώτες σας δειλές προσπάθειες για την εντρυφή σας στην λεγόμενη "κλασσική μουσική". Σας εύχομαι από καρδιάς κάθε επιτυχία στο καινούριο σας "σπίτι".
Με όλο το θάρρος, σας γνωστοποιώ τους δικούς μου ιστοχώρους: www.greendim.blogspot.com & www.lifoland.gr/blogs/greendim/index.html
Έχετε τις ειλικρινείς ευχές μου για εσάς και την οικογένεια σας!
Σας ευχαριστώ για την φιλοξενία
Δημήτρης

7:49 PM  
Anonymous Anonymous said...

agaphte christo michailidi sas sevomai kai empistvomai! kai gia auto sas stelvw allhlografia mou me to media blog pou exw ypopsia oti mporei va logokri8ike
dev exw apodei3eis oute kathgorw kavevav aplws to stelvw kai sesas

anonymous
—-Ξεχωρίζει στην κορυφή της σελίδας η βινιέτα με τις φωτογραφίες των συντακτών που στηρίζουν Αναστασιάδη - Καραμήτσο με τίτλο “ΕΜΕΙΣ είμαστε το Πρώτο Θέμα και είμαστε όλοι εδώ”—
aporia! rwti8ikav oloi osoi eikovizovtai sthv selida av 8elouv va tautisouv th fatsa tous me to pio pavw symrerasma?
ti va pw re paidia… to exete xasei!
Anti8etws kapoioi apautous (pou dev rwth8hkav!) eimai sigouros oti dev 8a eixav kanena problhma va tautisouv th fatsa tous kai thv ypografh tous! me tis apopseis ths esiea

anonymous mexri va givei eponymous
ok katalabaivw fobomaste gia th douleia mas!
alla mh trelathoume kiolas!
! pera apo tis prwsopikes sxeseis, sympa8ies/ antipa8eies yparxei kai h logikh opws kai h dhmosiografikh deontologia thv opoia oloi oi dhmosigrafoi prepei(gia osous dev to 3erouv) va thv sebomaste! o rolos mas eivai va prospa8oume va ftia3oume evav pio ygeih kai dikaio kosmo… 8a 8ela….

12:13 AM  
Blogger Aggelos Spyrou said...

Αγαπητέ Χρήστο,

μην παραμελείς το blog σου!

:)l

8:49 PM  
Blogger Meropi said...

Χρήστο μου,
Καλό απόγευμα. Άντε βαρεθήκαμε να βλέπουμε την "Πλάγια Απειλή". Καιρός να δούμε και κάτι άλλο. Έχεις τόσα να μας πεις....

5:22 PM  
Blogger christos michaelides said...

Αγαπημένοι Αγγελε και Μερόπη.

Δίκιο έχετε. Αλλά, όπως διαπιστώσατε, ηταν αρκετά ζόρικο το ξεκίνημα στο Τρίτο και, με την αγωνία μου να στρώσω την εκπομπή (κάτι πού ακόμα δεν έχει γίνει), δεν άφησα στην μέρα μου παρά ελάχιστο πιά ελέυθερο χρόνο.

Κάτι, ώς, στριφογυρνάει μερες τωρα στο μυαλό μου, θα το γράψω και θα το "ανεβάσω".

να είστε καλά

με εκτίμηση,
χρήστος

ΥΓ. Αγγελε, ευχαριστω πολύ για τη συμπαράστασή σου στο περιπετειώδες ξεκίνημα στο Τρίτο.

6:19 PM  
Blogger greendim said...

Ω ευγενικοί μου άνθρωποι

η ζωή είναι σύντομη...

αν ζούμε, ζούμε για να πατήσουμε

πάνω στα κεφάλια των βασιλιάδων*



SHAKESPEARE

Ερρίκος VI



*βασιλιάδες στο ποστ είναι όλοι οι βασιλιάδες-δημοσιογράφοι των δελτίων σκουπιδοειδήσεων της ελληνικής τηλεόρασης, όπου όταν δεν έχουνε τί να πουλήσουνε, πουλάνε τους ίδιους τους εαυτούς τους!



ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΠΑΝΤΟΥ

www.greendim.blogspot.com

2:22 PM  
Blogger Αλεξάνδρα said...

Το πόσο απόλαυσα το σχόλιο της Παρασκευής δεν λέγεται.
Νιώθω καλά που υπάρχει κάποιος να λέει αυτά που θα ήθελα να πω.

Καλό Σαββατοκύριακο εύχομαι!

10:48 PM  
Blogger george said...

peri ideologias os stasi zois.. http://georgegiannopoulos.blogspot.com/2008/03/blog-post.html

12:51 AM  
Blogger СОФИЯ ЛУКА said...

Αυτές τις δύσκολες ώρες πόσο προφητικά και επίκαιρα είναι πάντα τα λόγια των ποιητών μας!
Τότε που κανείς ακόμα δεν μιλούσε για «Προστασία του Περιβάλλοντος» και καμία οικολογική οργάνωση δεν ασχολείτο με κινήσεις προτροπής ή σωτηρίας του δάσους, ο αριστοκράτης ποιητής με το μονόκλ Μιλτιάδης Μαλακάσης έγραψε το ποίημά του "Τὸ δάσος" από την ποιητική συλλογή "Συντρίμματα" του 1898 παρακαλώ.

Τὸ δάσος ποὺ λαχτάριζες
ὥσπου νὰ τὸ περάσεις,
τώρα νὰ τὸ ξεχάσεις
διαβάτη ἀποσπερνέ.

Μιὰ αὐγινή, τὸ κούρσεψαν
ἀνίδρωτοι λοτόμοι,
κι ἐκεῖ εἶναι τώρα δρόμοι
διαβάτη ἀποσπερνέ.

Τὸ τρίσβαθο ἀναστέναγμα
ποὺ ἄγγιζε τὴν καρδιά σου
κι ἔσπαε τὰ γόνατά σου
δὲ θὰ τ᾿ ἀκούσεις πιά,

τὸ πήρανε στὰ διάπλατα
περίτρομα φτερά τους
καὶ τό ῾καμαν λαλιά τους
τὰ νύχτια τὰ πουλιά.

Καὶ κάτι ποὺ βραχνόκραζε
μὲ μιὰ φωνὴ ἀνθρώπου,
στὸ ἡμέρωμα τοῦ τόπου
βουβάθηκε κι αὐτό.

Τὸ σιγαλὸ τραγούδισμα
ποὺ σ᾿ ἔσερνε διαβάτη
σὲ μαγικὸ παλάτι
δίχως ἐλπίδα αὐγῆς,

τὸ πήρανε -γιὰ κοίταξε-
στερνὴ ἀνατριχίλα
τὰ πεθαμένα φύλλα
ποὺ ἀπόμειναν στὴ γῆς.

Κι ἡ ἅρπα μὲ τὸν ἦχο της
ποὺ σὲ γλυκομεθοῦσε
μὰ κρύφια σοῦ χτυποῦσε
θανάτου μουσική,

χάθηκε μὲ τὴν ἄγγιχτη
ποὺ τὴν κρατοῦσε κόρη,
στὰ πέλαγα, στὰ ὅρη,
νὰ μὴν ξανακουστεῖ.

Τὸ δάσος ποὺ λαχτάριζες
ὥσπου νὰ τὸ περάσεις,
τώρα νὰ τὸ ξεχάσεις
διαβάτη ἀποσπερνέ,

γεννήκαν νεκροκρέβατα
τ᾿ ἄγρια δεντρά του τώρα
καὶ θὰ τὰ βρεῖς στὴ χώρα
διαβάτη ἀποσπερνέ.


Ποιός σήμερα θα μπορούσε να φανταστεί ότι ο ποιητής εμπνεύστηκε τους στίχους αυτούς όταν περνώντας μέσα από ένα δάσος αντίκρισε κάποια στιγμή μια περιορισμένης έκτασης καταστροφή που είχε προκαλέσει το τσεκούρι ενός υλοτόμου;

Ποιός σήμερα θα μπορούσε να προβλέψει τις σκέψεις και τα συναισθήματα της πικρίας και της απογοήτευσης του ποιητή όταν θ’ αντίκριζε τα μηχανικά πριόνια της εποχής μας να φέρνουν σε λίγα λεπτά κάτω αιωνόβιους κορμούς δέντρων , να ισοπεδώνουν μέσα σε λίγες ώρες κάποιο κομμάτι γης για οικοπεδοποίηση ή τις αχόρταγες Φλόγες ν’ αφανίζουν σε μερικά δευτερόλεπτα αρκετές χιλιάδες στρέμματα δάσους;

Ποιός τέλος θα μιλούσε τότε για «Οργανωμένα Σχέδια Εμπρηστών» και για «Πύρινη Λαίλαπα» που κάθε καλοκαίρι καταστρέφει τα πάντα στο διάβα της;

Μόνο που τα δάση δεν τα εξαφανίζουν πια οι λοτόμοι που στο κάτω κάτω τότε δεν έκαναν και τίποτα ανεπανάληπτες και μη αναστρέψιμες καταστροφές, αλλά ίσα-ίσα η συμπεριφορά τους απέναντι στο φυσικό πλούτο ακολουθούσε μια πολύχρονη, πολύπειρη τακτική σεβασμού αφού από τη φύση εξαρτιόταν και η δική τους επιβίωση. Τα εξαφανίζουν η απληστία, το προσωπικό όφελος, η ασέβεια, η παντελής απουσία προσωπικής και συλλογικής παιδείας, τα οργανωμένα εγχώρια και ξένα συμφέροντα και φυσικά η παροιμιώδης ανικανότητα και αδιαφορία του νεορωμέϊκου κρατιδίου που φέρει το βαρύ όνομα Ελλάς.

10:50 PM  

Post a Comment

<< Home