Saturday, October 20, 2007

Τα Πρόσωπά Μου

Ένα καινούργιο blogspot για τα «πρόσωπά μου». Μερικά από εκείνα που μνημονεύω στη καθημερινή στήλη της «Ελευθεροτυπίας», μερικά από εκείνα που συναντώ αλλού, ή σκέφτομαι άξαφνα, και θέλω κάπου να έχουν τον χώρο τους ώστε να μπορώ κάπου-κάπου, όποτε θέλω, να τα θυμάμαι.
Κάποια γραμμούλα, ίσως και να συνδέει όλα ετούτα τα πρόσωπα. Μπορεί να τη λένε «ζωή», «μοίρα», «πεπρωμένο», «θάνατο», «έρωτα», «μίσος», «προσμονή», «ελπίδα», και άλλα τέτοια … ονόματα, που νύχτες αμέτρητες στη ζωή μου με έχουν κρατήσει ξάγρυπνο.
Δεν είναι, αναγκαστικά, πρότυπά μου, όλα ετούτα τα πρόσωπα. Και δεν συμφωνώ, πάντα, με τις πράξεις τους. Αλλά, με έκαναν να τα προσέξω. Να τα πλησιάσω. Κάποτε και να τα αγγίξω.
Με αυτήν την έννοια, σίγουρα είναι και δικά μου πρόσωπα.
Η διεύθυνση που θα τα συναντάμε είναι http://christosmichaelides.blogspot.com.

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

«ζωή», «μοίρα», «πεπρωμένο», «θάνατο», «έρωτα», «μίσος», «προσμονή», «ελπίδα»–

μιά κλωστούλα... μιά κλωστούλα... ενώνει, ενώνει... ενώνει....

«neraidoula»

5:18 PM  
Blogger spy said...

ΔΙΒΑΣΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ ΦΙΛΕ ΧΡΗΣΤΟ!
ΟΛΑ ΔΡΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ!!
ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΤΙ Κ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΣΟΥ!!
ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ!!!

2:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

Κύριε Μιχαηλίδη,
στα πρόσωπα και προσωπεία με αριθμούς της 26-27/10, αναφέρεται τα στοιχεία από ένα μεηλ που κυκλοφορούσε τελευταία. Ελέγξατε τα "στοιχεία" πρι να βγάλετε στην εφημερίδα?
προσέξατε την πηγή?


1)ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΑΝΤΛΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ:

http://www.ellinikiagogi.gr/gr/index_gr.htm

ΙΔΡΥΤΗΣ: ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ, ΤΟ ΕΘΝΙΚΙ ΤΟΥ ΛΑΟΣ


2)Η ΑΛΗΘΕΙΑ: ΜΕ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ, ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΕΡΙ ΘΥΜΑΤΩΝ:

http://en.wikipedia.org/wiki/World_War_II_casualties

ΑΝ ΚΆΝΩ ΕΓΩ ΛΑΘΟΣ....

10:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

ΕΠΙΣΗΣ, ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΝΩ Ο ΤΥΠΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ ΔΙΠΛΑΣΙΑΖΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΣΥΝΟΛΙΚΩΝ ΘΥΜΑΤΩΝ (ΑΠΟ 330000 ΣΕ 750000),
ΑΝΑΦΕΡΕΙ 13500 ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΝΕΚΡΟΥΣ, ΕΝΩ Η WIKIPEDIA ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ 20000.
Η ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ ΤΗΣ WIKIPEDIA ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΝΤΑΡΤΩΝ.
ΜΗΠΩΣ Η ΠΑΡΑΛΕΙΨΗ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΠΙΜΗ?

10:16 AM  
Blogger christos michaelides said...

This comment has been removed by the author.

9:35 AM  
Blogger christos michaelides said...

Κύριε Χασανάκο.

Κατ' αρχάς, έχω χιλοπαρακαλέσει εδω, τα comments να αναφερονται MONO στο αντίστοιχο post. Υπάρχει το e-mail μου στην "Ε", το οποίο ξέρετε πολύ καλά,αφού έχω λάβει πολλές φορές μηνύματά σας, για τα θέματα που αφορούν τα φραγόμενα στη στήλη.

Η πηγη μου δεν ηταν το e-mail που μου αναφέρετε, και το οποίο δεν έλαβα ποτέ. Ειναι απόένα τεύχος του Οκτωβρίου 1988 του περιοδικού Sunday Times, που έχω στο προσωπικό μου αρχείο, και που σε εκείνο το τευχος είχε αφιέρωμα στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο.

Βεβαίοως, έκτοτε, έχω διαβάσει και αρκετές α΄λλες εκδοχές, όπως και "διορθώσεις". Και θα αναφερθω σε αυτές στο αυριανό φύλλο.

Τα στοιχεία της Sunday Times δεν τα έλεγξα.

Παρακαλώ, προσπαθείστε να σεβασθείτε τη θεματολογία του κάθε blog.

Φιλικά,
ΧΜ

9:53 AM  
Anonymous Anonymous said...

Έχετε δίκιο.
Έστειλα και e-mail.
Παρακαλώ σβήστε τα σχόλια μου, δεν θα το θεωρήσω λογοκρισία.

12:46 PM  
Blogger christos michaelides said...

yianni

Τις επισημάνσεις σου δεν τις αγνοησα.

Κάνω αναφορά στη στηλη αυριο.

Ευχαριστω

χμ

1:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

σε χασαμε τωρα τελευταια...που μπορουμε να σε βρουμε εκτος απο την ελευθεροτυπια???

10:44 PM  

Post a Comment

<< Home