Wednesday, March 14, 2007

Τα Γεννέθλια του Τέλεμαν


Τα τραγούδια μου σήμερα, 14 Μαρτίου 2007, που ο χειμώνας μοιάζει να έχει παραδοθεί εξ ολοκλήρου σε μιάν άνοιξη ερμαφρόδιτη, ο Λαζόπουλος να απαιτεί να επιλέξουμε ανάμεσα σε κουκουλοφόρους και μπάτσους, οι μπουρλοτιέρηδες της Ιστορίας να συνεχίζουν τον νύν υπέρ πάντων αγώνα τους (τρίχες, δηλαδή), το στούντιο να μην βλέπει ποτέ έξω, και το τσιγάρο του Χωμενίδη να με πνίγει όλο και πιο πολύ.

1. Allegro, from Concerto in D major for 3 Trumpets, 2 Oboes, Timpani, Strings and Continuo, by Georg Philipp Teleman, who was born on the 14th of March, 1681. (Georg Philipp Telemann, Wind Concertos, Phillips Classics).
2. Insomnia (Forever Faithless, Sony BMG)
3. Γυρίζω τις Πλάτες μου στο Μέλλον, Ελένη Βιτάλη (Ελένη Βιτάλη, Δρόμοι που Αγάπησα, Live, Ζωντανή Ηχογράφηση από το Μετρό, Sony Music).
4. Suzanne – Nick Cave, Julie Christensen, Perla Batalla (Leonard Cohen, I’m Your Man, Motion Picture Soundtrack, Verve Forecast).
5. Ηρθε Ενας Μάγος - Αλκίνοος Ιωαννίδης, Δήμητρα Γαλάνη (Αλκίνοος Ιωαννίδης, Εκτός Τόπου Και Χρόνου, Ζωντανή Ηχογράφηση, Universal).
6. Κωλοέλληνες – Διονύσης Σαββόπουλος (Το Κούρεμα, Polygram)
7. Το Δίχτυ – Τάκης Μπίνης & Χορωδία (Σταύρος Ξαρχάκος – Νίκος Γκάτσος, ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ, Η Αυθεντική Μουσική Από Την Ταινία Του Κώστα Φέρρη, Ακτή)
Καλή ακρόαση...

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Oι μουσικές σας κύριε Mιχαηλίδη θα ήταν ακόμα πιο όμορφες στ' αυτιά μας αν δεν υπήρχε κι αυτός ο "θυμός" από πίσω.

MAPIA. KAΛH AKPOAΣH

8:34 AM  
Blogger Unknown said...

Ρίχνω μια ιδέα.. κι αν είναι εφικτή θα μας γεμίσει χαρά (δυστυχώς εμείς οι πρωινοί, σας χάσαμε):
Κάντε τις εκπομπές σας podcasts και αφήστε της στο blog, να τις ακούμε έστω και με χρονική καθυστέρηση.
Είναι εξαιρετικά εύκολο να γίνει, είναι πολύ συνηθισμένο στο δίκτυο αλλά δεν γνωρίζω τι γίνεται με θέματα δικαιωμάτων και πνευματικής ιδιοκτησίας..
Τι λέτε;;;;;

3:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

Πολύ καλή η ιδέα του thanasis....
νομίζω οτι εμείς οι "παλιοί πρωινοί" πρέπει να διαδηλώσουμε υπέρ των ....κεκτημένων μας :-)
Μας λείπετε πολύ :-(

9:17 PM  
Blogger christos michaelides said...

Και εμένα μου λείπετε εσείς, του ... κανονικού πρωινού. Νομίζω όμως ότι σύντομα θα επανέλθω σ' εκείνην την ώρα.

12:20 AM  
Blogger christos michaelides said...

Μαρία, έχεις δίκηο.

Για τον θυμό μου, εννοώ.
Γιατί υπάρχει. Ειναι μέρος του εαυτού μου αυτόν τον καιρό. Προσπαθώ να τον αντιμετωπίσω, χωρίς όμως να κρύβομαι από αυτόν.
Σ' αυτήν την εκπομπή, αποφάσισα να είμαι μόνο "εγω". Τίποτ' άλλο. Κομπλέ και με τις αδυναμίες μου. Και με τους θυμούς μου.
Οπου κι άν κοιτάξω όμως, αυτό, τό ίδιο συναίσθημα εισπράττω. Δεν μου αρέσει.
Προσπαθώ να βρώ τρύπες, όμορφες, να χωθώ.
Κάποοτε τα καταφέρνω, κάποτε όχι.
Μη χρεώνεις, όμως, στα τραγούδια μου, τα δικά μου κουσούρια.
Αδικο είναι.
Σε φιλώ.

12:24 AM  
Anonymous Anonymous said...

Κάπου είχα διαβάσει ότι: ο Θυμός γαληνεύει τη ψυχή και μας δυναμώνει στη ζωή.

Εξαίσιες οι μουσικές σας επιλογές.

12:08 PM  
Blogger christos michaelides said...

Η ιδεα του podcast ειναι καιρό τωρα στο μυαλό μου. Στην Ελλάδα, ξέρετε, πολλά πράγματα προχωρούν με ρυθμό χελώνας. Στον Αντέννα, ευτυχώς, κινούνται πιο γρηγορα, και έετσι σύντομα θα ξανα-αποκτήσουμε επαφή με τους πρωινούς που χάσαμε.
ΧΜ

11:49 AM  
Anonymous Anonymous said...

Poso syntoma tha ksanavgeis stis 8:00 Xristo? Kai gia posi ora? Ante, min mas kratas krimmena mystika kai ntokoymenta.
Fotini

3:02 PM  

Post a Comment

<< Home