Sunday, August 06, 2006

Πέφτοντας...

Φοβάμαι
την απληστία
της επιχείρησης
το στεγνό της το βλέμμα – κοίτα!
Πόσο γρήγορα σε ξεχνάει
σε αποβάλλει
όταν πια δεν σε χρειάζεται
Αντλεί από τα φύλλα
τα κλαδιά
το Κορμί και τις Ρίζες σου
Κύτταρα πολύτιμα του παρελθόντος
Και του μέλλοντος επίσης, που δεν
Ακόμα γνώρισες
ή γεύτηκες
ή σκέφτηκες καν, τα φρούτα του.
Όλα, τώρα
στο ράφι τακτοποιημένα
Απολύτως!
Ποιηθέντα όπως πρέπει,
Οπωσδήποτε! Δια χειρός
απλωμένου
Διαρκώς!
Και λοιπόν, έλεγα
Σκαρφαλώνοντας στη κορυφή
του φόβου μου
άγαρμπα πολύ,
πως, αν είναι να πέσω – Τουλάχιστον
να μην έχω τίποτα να με βαραίνει…

13 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Περιμένουμε την έκδοση των ποιημάτων σας. Για όλα φταίει ένας ποταμός;

11:18 AM  
Anonymous Anonymous said...

Καλή η προσπάθεια,ομολογώ..καλή συνέχεια.

2:23 AM  
Blogger Nick said...

Κύριε Μιχαηλίδη, με όλο τον δέοντα σεβασμό, δεν νομίζετε ότι γενικεύετε; Δεν είναι όλες οι επιχειρήσεις ίδιες ούτε όλοι οι εργοδότες ίδιοι. Άλλο δε Βρετανία και άλλο εδώ, δεν νομίζετε;

4:20 PM  
Blogger christos michaelides said...

Προς modliber

Μην ξεχνάτε οτι προκειται για ποιημα. Και τα ποιήματα ουητε διαβάζονται, ουτε ερμηνευονται τοις μετρητοις. Ποιος σας είπε οτι "η Επιχείρηση" είναι μπίζνες;

11:06 AM  
Anonymous Anonymous said...

Επίσης τα ποιήματα ανήκουν στον αναγνώστη πλέον.Αν καταλαβαίνει "μπίζνες" όταν βλέπει "επιχείρηση"δίνει την δική του άποψη στο ποίημα.Του ανήκει πλέον...

11:45 AM  
Blogger christos michaelides said...

Ναι pano, δίκηοι έχεις, αλλά δεν μπορεί, επειδή εκείνος βλέπει "ηλιο" εκεί που εγω έχω υπ' όψιν μου "φεγγάρι", να με εγκαλεί επειδή είδα Ηλιο!

12:27 PM  
Blogger Nick said...

This comment has been removed by a blog administrator.

9:29 PM  
Blogger Nick said...

Ζητώ συγγνώμη για την εμφαινόμενη παρ-ερμηνεία από πλευράς μου της λέξης "επιχειρήση" στο ποίημα σας. Πάντως δεν σας "εγκάλεσα", πιστεύω.

Καλό φθινόπωρο σε όλους.

9:44 PM  
Blogger Jason said...

"Αν είναι να πέσω, τουλάχιστον να μην έχω τίποτα να με βαραίνει..."

Πολύ όμορφο...

12:41 PM  
Blogger Tradescadia said...

Είναι πολύ συγκινητικό, μετά από τόσα χρόνια που συνοδεύεις το πρωινό μου ξύπνημα με τη ραδιοφωνική σου παρουσία, να ανακαλύπτω μια νέα σου πλευρά στον δικτυακό τούτο τόπο! Πολύ όμορφη ομολογουμένως...Με εξέπληξες ευχάριστα! Συγχώρεσέ μου τον ενικό, αλλά για μένα ήσουν πάντα "ο Χρήστος". Καλή συνέχεια!

1:26 PM  
Blogger marinaki said...

Τί γλυκό από μέρους σας αγαπημένη μου φωνή του ραδιοφώνου να διαβάζω τις γλυκές σας σκέψεις και να πλουτίζω το πνεύμα μου και την ψυχή μου με τα γραφόμενά σας!
Ευχαριστώ για όλα όσα μου δίνετε κάθε πρωί από τα ερτζιανά και κάθε στιγμή που σας διαβάζω στον τύπο και στο ηλεκτρονικό σας ημερολόγιο.

1:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

Omorfo to poihma sou Xrhsto. Den grafeis kai kapoio gia thn talaipwrhmenh AEKARA mas?

Arage ti 8a tairiaze se authn thn monima agaphmenh mas?

3:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ax kai na mporousa na to koinopoiisw..
pantoy!!!!!!!!!!!
Einai alitheia oti mpika se megalo peirasmo... simera.. prwi prwi :)

8:04 AM  

Post a Comment

<< Home