Sunday, August 06, 2006

Πέφτοντας...

Φοβάμαι
την απληστία
της επιχείρησης
το στεγνό της το βλέμμα – κοίτα!
Πόσο γρήγορα σε ξεχνάει
σε αποβάλλει
όταν πια δεν σε χρειάζεται
Αντλεί από τα φύλλα
τα κλαδιά
το Κορμί και τις Ρίζες σου
Κύτταρα πολύτιμα του παρελθόντος
Και του μέλλοντος επίσης, που δεν
Ακόμα γνώρισες
ή γεύτηκες
ή σκέφτηκες καν, τα φρούτα του.
Όλα, τώρα
στο ράφι τακτοποιημένα
Απολύτως!
Ποιηθέντα όπως πρέπει,
Οπωσδήποτε! Δια χειρός
απλωμένου
Διαρκώς!
Και λοιπόν, έλεγα
Σκαρφαλώνοντας στη κορυφή
του φόβου μου
άγαρμπα πολύ,
πως, αν είναι να πέσω – Τουλάχιστον
να μην έχω τίποτα να με βαραίνει…

21 Comments:

Blogger Κατερίνα said...

Καλημέρα σας κύριε Μιχαηλίδη,
Φοβαμαι πως αυτο που μας ποναει δεν ειναιη απληστία της επιχείρησης αλλα το απλώχερο δόσιμο μας σ αυτή, ο ενθουσιασμός της προσφοράς, το μεράκι που ξεχυλιζει απο μέσα μας και στο τέλος...πνίγει εμάς τους ίδιους, τους δότες, τους προσφέροντες.
Το μονο που τελικά μας βαραίνει παρα την ευχή μας ειναι η πικρία. Πολλές φορές είπα μέσα μου να κρατηθώ, να μην δώσω απο την ψυχή μου, να προσφέρω με φειδώ, να κρατώ για μένα τοκαλύτερο κομμάτι, αλλά ειναι του χαρακτήρα ίδιον να δίνει και στο τέλος να λαμβάνει το στεγνό και ενίοτε στυγνό βλέμμα της επιχείρησης.
Δεν ειστε μόνος, και το ξέρετε.
Καλή μέρα να έχετε.

10:11 AM  
Anonymous dimitris nikolsky said...

Περιμένουμε την έκδοση των ποιημάτων σας. Για όλα φταίει ένας ποταμός;

11:18 AM  
Anonymous panos said...

Καλή η προσπάθεια,ομολογώ..καλή συνέχεια.

2:23 AM  
Blogger aktaion said...

Η απληστία της είναι η δικιά μας ενδοτικότητα. Το κυνήγι των αγαθών προϋποθέτει ή τη θυσία στην επιχείρηση της ζωή μας ή την παρανομία. Ο μόνος τρόπος είναι η μετρίαση των αναγκών μας, αλλά αυτό κανείς δεν το λέει. Θέλουμε και την πίτα ολάκερη και το σκύλο χορτάτο. Ο βουδιστής ή ο ορθόδοξος καλόγερος δεν έχουν τέτοια προβλήματα. Αλλά ποιος τολμά να πει σε μια κοινωνία σα τη δικιά μας καταναλώνεται λιγότερο αντί για το δουλεύεται περισσότερο. Οι πρόγονοι μας, σοφοί, έκαναν την δουλεία και τη δουλειά ομόριζα.

7:26 PM  
Blogger Κατερίνα said...

aktaion σας καλημερίζω και εχω να κανω μια παρατήρηση. Ο αρχαιοι ελληνες χρησιμοποιούσαν την λεξη εργασία και ουχί δουλειά. Εμείς οι νεώτεροι αλλάξαμε τα πραγματα.

9:10 AM  
Blogger ModLiber said...

Κύριε Μιχαηλίδη, με όλο τον δέοντα σεβασμό, δεν νομίζετε ότι γενικεύετε; Δεν είναι όλες οι επιχειρήσεις ίδιες ούτε όλοι οι εργοδότες ίδιοι. Άλλο δε Βρετανία και άλλο εδώ, δεν νομίζετε;

4:20 PM  
Blogger christos michaelides said...

Προς modliber

Μην ξεχνάτε οτι προκειται για ποιημα. Και τα ποιήματα ουητε διαβάζονται, ουτε ερμηνευονται τοις μετρητοις. Ποιος σας είπε οτι "η Επιχείρηση" είναι μπίζνες;

11:06 AM  
Anonymous πάνος said...

Επίσης τα ποιήματα ανήκουν στον αναγνώστη πλέον.Αν καταλαβαίνει "μπίζνες" όταν βλέπει "επιχείρηση"δίνει την δική του άποψη στο ποίημα.Του ανήκει πλέον...

11:45 AM  
Blogger christos michaelides said...

Ναι pano, δίκηοι έχεις, αλλά δεν μπορεί, επειδή εκείνος βλέπει "ηλιο" εκεί που εγω έχω υπ' όψιν μου "φεγγάρι", να με εγκαλεί επειδή είδα Ηλιο!

12:27 PM  
Blogger ModLiber said...

This comment has been removed by a blog administrator.

9:29 PM  
Blogger ModLiber said...

Ζητώ συγγνώμη για την εμφαινόμενη παρ-ερμηνεία από πλευράς μου της λέξης "επιχειρήση" στο ποίημα σας. Πάντως δεν σας "εγκάλεσα", πιστεύω.

Καλό φθινόπωρο σε όλους.

9:44 PM  
Blogger your said...

phentermine nice :)

8:58 AM  
Blogger your said...

earn money - tramadol cool blog :)

9:44 AM  
Blogger Jason said...

"Αν είναι να πέσω, τουλάχιστον να μην έχω τίποτα να με βαραίνει..."

Πολύ όμορφο...

12:41 PM  
Blogger Sandra White said...

health insurance - debt consolidation - home equity loans Nice comment.. I ll come back for sure :]

10:15 PM  
Blogger Sandra White said...

phentermine - health insurance - debt consolidation - home equity loans Nice comment.. I ll come back for sure :]

11:49 PM  
Blogger Tradescadia said...

Είναι πολύ συγκινητικό, μετά από τόσα χρόνια που συνοδεύεις το πρωινό μου ξύπνημα με τη ραδιοφωνική σου παρουσία, να ανακαλύπτω μια νέα σου πλευρά στον δικτυακό τούτο τόπο! Πολύ όμορφη ομολογουμένως...Με εξέπληξες ευχάριστα! Συγχώρεσέ μου τον ενικό, αλλά για μένα ήσουν πάντα "ο Χρήστος". Καλή συνέχεια!

1:26 PM  
Blogger Sandra White said...

phentermine - health insurance - debt consolidation - home equity loans Nice comment.. I ll come back for sure :]

1:09 PM  
Blogger marinaki said...

Τί γλυκό από μέρους σας αγαπημένη μου φωνή του ραδιοφώνου να διαβάζω τις γλυκές σας σκέψεις και να πλουτίζω το πνεύμα μου και την ψυχή μου με τα γραφόμενά σας!
Ευχαριστώ για όλα όσα μου δίνετε κάθε πρωί από τα ερτζιανά και κάθε στιγμή που σας διαβάζω στον τύπο και στο ηλεκτρονικό σας ημερολόγιο.

1:54 PM  
Anonymous AEK- R21 said...

Omorfo to poihma sou Xrhsto. Den grafeis kai kapoio gia thn talaipwrhmenh AEKARA mas?

Arage ti 8a tairiaze se authn thn monima agaphmenh mas?

3:42 PM  
Anonymous eirini_parker said...

Ax kai na mporousa na to koinopoiisw..
pantoy!!!!!!!!!!!
Einai alitheia oti mpika se megalo peirasmo... simera.. prwi prwi :)

8:04 AM  

Post a Comment

<< Home