Wednesday, September 20, 2006

Οι αταξινόμητες περιπλανήσεις μου



Θα θύμωνε
ο μέντοράς μου, ασφαλώς
αν αντιλαμβανόταν πως έγραφα
ποίηση θυμωμένη.
Ρήτρα υψηλά θ’ απαιτούσε
για την προσβολή των λέξεων
και των συναισθημάτων.
Ασφάλιστρα πανάκριβα
για κάθε στίξη
που χάνεται,
κάθε «άνω τελεία»
που άσκοπα, εντελώς, σπαταλιέται
στης νέας διαλέκτου
την τυποποίηση.
Θα μ’ έβαζε να ξαναδιαβάσω
Σαίξπηρ και Έλιοτ,
Ελύτη και Καβάφη,
Ντίκενς και Ντοστογιέφσκι,
Καζαντζάκη και Παπαδιαμάντη.
Ταξίδια μου
καινούργια
(και παλαιά, επίσης…)
γενναιόδωρα
θα επιδοτούσε – Αχ!
Και μπιχλιμπίδια όμορφα θα μου χάριζε
να’χω απασχόλιο
στις αταξινόμητες περιπλανήσεις μου
στο «πέραν» του εδώ,
στο «σιμά» του εκεί,
στο «έρχομαι», πάντα.
Να με περιμένεις, πάλι
όπως ήμουν.
Απαλλαγμένον από θυμό,
ανασφάλεια, κι όλα τα άβολα φτιασίδια της –
Κοίτα!
Κοίτα εμφάνιση…
Για να θυμάσαι
όταν δεν θάχω πιά, τίποτ’
άλλο
να με βαραίνει
παρεκτός ετούτο το μόνο,
υπέροχο φορτίο των λέξεών μου.
Δηλαδή:
Ένα ποίημα, όλο κι όλο.
Μόνο ένα.

5 Comments:

Blogger Jason said...

Συμφωνώ με την Κατερίνα.
Και πολύ ωραίο αυτό που είπε ο κύριος Ζακ...

5:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

Η ποίηση ως έκφραση συναισθημάτων, σκέψεων και βιωμάτων.

Ποιήση ζωντανή που αγγίζει κάτι από τις ψυχές μας.

12:24 PM  
Blogger christos michaelides said...

Ευχαριστω πολύ, όλους και όλες, για τις παρατηρησεις και τα σχόλιά σας. Μ' όλο που η εξωστρέφεια είναι κραυγαλέα στο επάγγελμά μου (όπου όλοι, ασφαλώς, έχουμε μια μικρή η μεγάλη δόση ναρκισισμού), στα πολύ δικά μου πράγματα ντρέπομαι και κοκκινίζω - αλήθεια το λέω. Από μικρός, επίσης, κάθε καλή στιγμή της ζωής μου συνδυάζεται περισσότερο με μιαν ηρεμη σιωπή, παρά με αυθόρμητη εξωτερίκευση της χαράς. Μη με παρεξηγειτε, λοιπόν, όταν πολλές φορές σιωπω. Να ανησυχείτε όταν θα αντιλαμβάνεστε ότι φλυαρώ πολύ. Τότε, μάλλον κάτι μου συμβαίνει.

Ναστε καλα,
Χρ.

8:06 PM  
Blogger Agobooks said...

Τα κείμενα σας στο LIFO, τα διαβάζω με μανία .
Σας ακούω, με μεγαλύτερη μανία.
Δεχτείτε, σας παρακαλώ, τα λίγα λόγια ενός μετανάστη.
Να είστε πάντα καλά

10:45 PM  
Blogger christos michaelides said...

ευχαριστω πολύ n.ago. Να προσέχετε ομως τις μανίες!
Χρ.

12:01 AM  

Post a Comment

<< Home